IFCC 2015: 6 dana edukacije, nagrađivanja i zabave, popust za članove HURA-e
Ovogodišnje izdanje IFCC-a, Independent Festival of Creative Communication, u Zagrebu će od 25. svibnja do 30. svibnja okupiti više od 60 stručnjaka iz cijeloga svijeta
Ovogodišnje izdanje IFCC-a, Independent Festival of Creative Communication, u Zagrebu će od 25. svibnja do 30. svibnja okupiti više od 60 stručnjaka iz cijeloga svijeta koji će podijeliti svoje znanje o ilustraciji, dizajnu, oglašavanju, video igrama, filmu, web dizajnu i mobilnim aplikacijama, animaciji, 3D-u, specijalnim efektima, tradicionalnim tehnikama, anatomiji i mnogim drugim temama.
IFCC 2015 je projekt udruge Boonika i Boonar studija. Cilj festivala je promovirati autorstvo i kreativnost kroz edukaciju i nagrađivanje, posebno u područjima umjetnosti i dizajna unutar industrija zabave, izdavaštva i oglašavanja. Festival je nastao iz potrebe za širenjem i povećanjem edukativnog sadržaja Sudnjeg dana, s kojim će i IFCC 2015 završiti.
Sve je počelo Sudnjim danom kojega je 2010. pokrenula udruga Kulturna ofenziva i koji je do 2012. bio orijentiran nagrađivanju pojedinaca u hrvatskoj oglašivačkoj industriji. Naglašavali su se kreativci – individualci, a ne agencije u kojima oni rade. Festival je trajao jedan dan i završavao s ceremonijom dodjele nagrada, zabavom i glazbenim programom. Kada ga je udruga Boonika preuzela, 2014. godine, program festivala obogaćen je predavanjima, prezentacijama i radionicama.
Zainteresirani kartu mogu kupiti na službenoj internetskoj stranici festivala http://ifcc-croatia.com/get-tickets/.
Sve članove HURA-e očekuje 10% popusta prilikom kupovine karata, a popust možete ostvariti pomoću koda hura#ifcc.