IFCC 2016

IFCC iz godine u godinu promiče autorski rad i kreativnost putem raznih programa edukacije i sustava nagrađivanja

logo_png_IFCC_portrait_2_smallKrajem svibnja, točnije od 23. do 28. 5., u Zagrebu nas čeka još jedno izdanje IFCC-a – International Festival of Creative Communication.

IFCC iz godine u godinu promiče autorski rad i kreativnost putem raznih programa edukacije i sustava nagrađivanja, s posebnim naglaskom na područje umjetnosti i dizajna u okviru industrije zabave (videoigre, filmovi), izdavaštva i oglašavanja.

Ove godine čak 65 vrhunskih predavača iz čitavoga svijeta dolazi podijeliti i razmijeniti svoja iskustva i znanja. Inozemni studiji kao što su Riot Games, Allegoritmic, Gnomon School, Ironklad, Learn Squared, Robotpencil i One Pixel Brush predstavljaju svoje usluge, nudeći istovremeno radna mjesta onima koji ispune kriterije. Zato je IFCC idealno mjesto za sve one koji su u potrazi za novim talentima, dodatnim obrazovanjem, poslovnim partnerima i zabavom.

Aktivnosti festivala uključuju predavanja, regrutiranje talenata, radionice, panel-rasprave, predstavljanje portfolija i susrete tipa B2B (jedan – na – jedan).

Ove godine HURA sudjeluje u festivalskom programu IFCC-a s predavanjem Luke Dubokovića – “Advertising Mythbusters” i s još jednom Pivom Poslije Programa [PPP] pod nazivom Gdje je nestala hrabrost?, više potražite na HURA at IFCC 2016.

Više informacija o IFCC-u potražite na: www.ifcc-croatia.com.