Imago Ogilvy osmislio novi hrvatski navijački rekvizit
U novoj kampanji za Tele2, kojom se bodri hrvatska rukometna reprezentacija na svjetskom prvenstvu u Francuskoj, pojavljuje se zanimljiv navijački rekvizit. Riječ je o Ponosiću – novoj inovativnoj ideji iz Imaga.
Ponosić je jednostavan, praktičan i lako unosiv rekvizit na svako natjecanje, a ono što je najvažnije, jedinstven je za Hrvatsku i ima snažan nacionalni identitet.
Bez obzira imate li nos za nogomet, nos za rukomet, košarku ili vaterpolo… ili uopće nemate nos za sport, sigurno imate nos za ponos i na taj način možete podržati svoju reprezentaciju.
Sudeći po rezultatima koje hrvatski rukometaši postižu u Francuskoj, čini se da Ponosić djeluje, tako da vjerujemo kako ćemo ga uskoro gledati i na nekim drugim sportskim natjecanjima.
”Ideja s Ponosićem je imala dva cilja. Jedan je da se promovira taj nacionalni simbol kvadratića za jedan zanimljiv način, a drugi je postavljanje nekih novih vrijednosti u navijanju koje su kontrast agresiji i vandalizmu na stadionima. U tri riječi, afirmativno, inovativno, pozitivno. Drago mi je da je Tele2 prepoznao ovu ideju i da smo je zajedno realizirali.” – objašnjava Saša Perić, Senior Art Director u Imago Ogilvy agenciji i autor Ponosića.