Imago reklamna agencija osvojila SEMPL Grand Prix
Na regionalnom festivalu medijske i komunikacijske struke SEMPL, koji je ovaj tjedan održan u Portorožu, Imago iz Zagreba je svojim radom „Suglasnik za život“ osvojio GRAND SEMPLER – najprestižniju nagradu festivala.
Osim same kreativnosti u komunikaciji, SEPML najveći naglasak stavlja na kreativnu i inovativnu upotrebu medija u tržišnom komuniciranju. Društveno odgovorna kampanja za udrugu Transplant kojom je Imago osvojio žiri čini baš to – pametnom medijskom idejom prenosi poruku o važnosti iznošenja vlastitog stava o darivanju organa.
Ovo je prvi put od osnivanja festivala 1998. godine da je jedna hrvatska agencija osvojila Grand Sempler.
„Velika je stvar biti proglašen Velikim na nekom međunarodnom festivalu. Osvojiti Grand Prix u konkurenciji s najboljim radovima iz regije daje nam potvrdu da radimo ispravno i svakako nam je vjetar u leđa za daljnje projekte. Jako sam ponosan na sve medijske kuće, portale, brendove ali i pojedince koji su se hrabro odlučili u ovoj kampanji na drugačiji i inovativniji način izraziti svoju suglasnost s darivanjem organa“, rekao je autor ideje Darko Bosnar, Art & Innovation Director Iz Imaga.
Suglasnik za život realizirali su: Darko Bosnar, Domagoj Delić, Igor Mladinović, Petra Brandt, Martina Bek i Hrvoje Hrvatin iz Imago reklamne agencije.
Kampanju pogledajte OVDJE.