Inovativna tehnologija za relevantnije oglašavanje: Precizno targetiranje potrošača bez korištenja kolačića

U dinamičnom digitalnom okruženju postaje ključno dosegnuti pravu publiku u trenutku kada je ona najreceptivnija za primanje marketinških poruka, pogotovo jer sve više korisnika izražava nezadovoljstvo načinom na koji im se oglasi prikazuju.

Prema podacima dentsu Data Labs istraživanja, analiziranih putem CCS Panel alata, čak 65% ispitanika navodi frustraciju zbog irelevantnog sadržaj oglasa. Stoga ne čudi kako se oni oglasi koji nisu prilagođeni interesima korisnika često ignoriraju, preskaču ili blokiraju putem ad blockera, što pred oglašivače postavlja novi izazov.

Kao odgovor na taj izazov, sve relevantnije postaje kontekstualno targetiranje jer je fokusirano na trenutni interes korisnika, tako da se percipira kao manje invazivan i relevantniji, što osigurava i bolje korisničko iskustvo. Kontekstualno targetiranje ne bazira se na povijesnim podacima o interesima i ponašanju korisnika, već se oslanja na ključne riječi i teme prisutne u sadržaju koji korisnik trenutno konzumira.

Kontekstualno targetiranje samo po sebi nije novost, no s novim tehnologijama postaje sve preciznije. VOX AI-Vision Platform, inovativno rješenje koje koristi umjetnu inteligenciju za precizno oglašavanje, lansirano je u Hrvatskoj u partnerstvu agencije dentsu X i Intersport Hrvatska. VOX AI-Vision Platform koristi AI za skeniranje sadržaja stranica – uključujući tekst, slike, video i audio zapise – kako bi omogućila prikazivanje oglasa u kontekstu koji odgovara trenutnim interesima korisnika.

Tijekom Europskog prvenstva, korisnici su mogli primijetiti oglase za sportsku opremu s motivima hrvatske reprezentacije dok su čitali rezultate utakmica.

Upravo zahvaljujući VOX AI-Vision Platformu, Intersport je uspješno ciljao potencijalne kupce u trenucima kada je njihov interes za sport bio na vrhuncu. Ova precizna strategija omogućila je prikazivanje relevantnih i privlačnih oglasa, čime je Intersport povećao prepoznatljivost brenda i znatno povećao stopu konverzije. Povezivanjem oglasa s trenutačnim interesom korisnika, Intersport je osigurao da njihova poruka bude zapamćena te da korisnici budu skloniji donošenju odluke o kupnji. Osim toga, In-Image format čini oglas uočljivijim, što dovodi do manjeg ignoriranje oglasa među korisnicima, jer je smješten točno tamo gdje je usmjerena njihova pažnja.

U Intersportu kontinuirano tražimo nove načine da unaprijedimo svoje poslovanje i proaktivno implementiramo najnovije tehnologije. S velikim smo zanimanjem prihvatili prijedlog dentsu X za ovu inovativnu aktivaciju, posebno u izazovnim vremenima kada je pažnja korisnika postala nova valuta. Dinamički in-image oglasi, integrirani u uredničke članke, znatno su manje invazivni od klasičnih display oglasa, čime smo svojim potrošačima pristupili na prirodniji i relevantniji način te tako ostvarili bolji rezultat,  izjavio je Gajo Dojčinović, Head of Marketing, Intersport Hrvatska.

Osnova našeg posla je odgovorno upravljanje budžetima naših klijenata. S obzirom na evoluciju ponašanja potrošača, važno je pronalaziti nova rješenja koja efikasnije, i cjenovno i rezultatski, donose dodanu vrijednost brendovima. Tehnološka rješenja pogonjena umjetnom inteligencijom otvorila su mnoge mogućnosti, a ponosni smo i zahvalni da smo s Intersportom jedno od tih rješenja uspješno lansirali i na hrvatsko tržište, rekao je Ivan Segin, Head of Client Services u dentsu Croatia.

Adam Iwiński, CEO Hybrid Europe, ističe preciznost platforme kao njezinu ključnu prednost: Naša tehnologija nadilazi klasične kategorije targetiranja jer prepoznaje suptilne nijanse u sadržaju, poput raspoloženja na fotografijama ili temeljne poruke članka. Time osiguravamo relevantniji i smisleniji prikaz oglasa, što dovodi do iznimne preciznosti ciljanog oglašavanja. Platforma ne koristi kolačiće, čime povećava sigurnost korisnika, dok oglašivačima i izdavačima otvara nove prilike. Povrh svega, naplaćuju se isključivo viđene impresije, što značajno smanjuje media waste. Za izdavače, ovo je vrijedna prilika za dodatni oglasni prostor i povećanje prihoda.

Kontekstualno targetiranje neće zamijeniti targetiranje prema interesima, ali njegova kombinacija s cookie-based programatskim oglašavanjem nudi dodanu vrijednost. Otvara nove oglasne pozicije s manjom konkurencijom, a oglasi prikazani na neočekivanim i vidljivim pozicijama privlače veću pažnju korisnika.

Za više informacija o kontekstualnom oglašavanju putem VOX AI-Vision Platforma, kontaktirajte nas na: [email protected].