iProspect & Dentsu postaju medijski partneri sa Zalandom
Međunarodna modna tvrtka odabrala je medijsku agenciju iProspect za svoju globalnu medijsku agenciju nakon kompetitivnog natječaja.
iProspect, agencija iz dentsu grupacije, objavila je da je proglašena globalnom medijskom agencijom za Zalando, jednu od vodećih europskih platformi za modu i lifestyle. Odluka je uslijedila nakon natječaja s ciljem konsolidacije zakupa svih medijskih kanala u jednu agencijsku grupaciju sposobnu da ubrza suradnju između tržišta i kontinuitet međunarodnih kampanja.
Zalandu se u početku svidjela globalna mreža iProspecta i prilika za povećanje opsega usluga kroz njegovu mrežu dentsu grupacije. Međutim, razumijevanje medija i potrošača, strategija i strast medijske agencije s digitalnim pristupom, uz duboku stručnost o brandingu i performance marketingu, bili su presudni za pobjedu.
S više od 50 milijuna aktivnih korisnika u središtu Europe i visoko sofisticiranim modelom e-trgovine i modne suradnje, bilo je neophodno da naše ideje unesu i jednostavnost i relevantnost u Zalandovu medijsku aktivaciju, kaže Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President.
Morrissey nastavlja: Razumijevanjem ključnih dodirnih točaka kupnje na svakom tržištu i načina na koji se one presijecaju u životima ljudi, uspjeli smo pokazati kako se možemo više angažirati s relevantnom publikom, kako bismo stvorili dublje emocionalne veze s kupcima.
Od siječnja 2023. iProspect će biti odgovoran za cjelokupno standardno medijsko planiranje i zakup na Zalandovih 25 tržišta, uključujući Rumunjsku, Njemačku, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku, Švedsku, Italiju i Poljsku. Povrh toga, iProspect & dentsu zadržali su partnerstvo na sedam postojećih tržišta, uključujući Hrvatsku, Sloveniju, Češku, Slovačku, Dansku, Finsku i Španjolsku.
Ovo proširenje postojećeg nagrađivanog djelokruga iProspecta omogućit će tijesnu suradnju medijske agencije sa Zalandom kako bi pomogla u oblikovanju budućnosti maloprodaje u cijeloj regiji i šire.
Ralph Rijks, VP Regionalnog marketinga u Zalandu, objašnjava razloge odabira iProspecta kao svog ekskluzivnog medijskog partnera:
Za nas su naši kupci u središtu svega što radimo, želimo biti više od jednostavne platforme za kupnju najnovijih modnih i stilskih stvari za njih. Tim iProspecta stvarno je razumio našu ambiciju da budemo mjesto inspiracije i angažmana za našu publiku. Radujemo se zajedničkom radu na stvaranju dubljih emocionalnih veza između našeg brenda i naših kupaca.