Istraživanje ICC-a: PR agencije su optimistične i očekuju rast prihoda

Optimizam i dalje vlada u konzultantskim agencijama za odnose s javnošću, pokazuje istraživanje mjerenja trendova provedeno od Međunarodnog udruženja savjetodavnih agencija (ICC). Oko 94% sudionika u istraživanju u nadolazećem tromjesečju očekuje rast prihoda u PR industriji (njih 57%) ili nepromjenjeno stanje (37%). Samo 6% ispitanika očekuje pad prihoda.

Skoro pola ispitanika vjeruje da je određivanje cijena i dalje veliki izazov u njihovim agencijama, a njih skoro 70% osjeća pritisak klijenata na snižavanje cijena. Među razlozima navedeni su povećani zahtjevi klijenata i očekivanje više usluga za isti honorar, pojava većeg broja niskocjenovnih konkurenata i smanjenje budžeta za tržišno komuniciranje općenito.

Za konzultante na području odnosa s javnošću značajna je činjenica da 61% sudionika u istraživanju smatra da klijenti više cijene usluge strateškog savjetovanja, kao što su javni poslovi, odnosi s investitorima ili krizno komuniciranje te da su za te usluge spremni platiti više.