Istraživanje o poslovanju medijskih agencija – globalni promet u porastu, OMD na vrhu
U 2011. godini medijske agencije ostvarile su rast prometa na globalnom nivou od 9,2 % što je manje u odnosu na 2010. godinu kada je porast iznosio čak 13.8 %. Ovo pozitivno stanje i kontinuirani rast analitičari prvenstveno pripisuju digitalnim aktivnostima koje su i dalje u porastu.
Agencije Starcom MediaVest Group i OMD najbolje su poslovale na globalnom nivou. Spram 2010. godine ostvarile su porast od značajnih 9 %.
U EMEA regiji, vodeća pozicija pripala je OMD-u a slijede ga MediaCom i Carat. OMD je, prema istraživanju, najuspješnija medijska agencija i u pojedinim državama EMEA regije poput Slovenije, Bugarske, Grčke, Mađarske, Švicarske, Rusije, Litve, Ukrajne i drugih.
Ovi podaci rezultat su istraživanja RECMA istraživača specijaliziranih upravo za analizu poslovanja medijskih agencija.