Jedna kampanja ne čini proljeće – već tri!

Kozorozi koji znaju što će, telekom koji predvodi narod iz zatočeništva Wi-Fi signala i antikreditaši koji se protive kreditima su kratki pregled svega što je Imago Ogilvy poslao na tržište u samo jednom mjesecu.

Proljeće je za ovu agenciju započelo nazdravljanjem Laškim pivom u kampanji čiji je fokus bio na legendarnom Zlatorogu. Dva kozoroga istaknula su kontrast iskustva i tradicije pred pomodarstvom i vječnim traženjem novotarija. Laško pivo podsjeća da kad znaš tko si, ne moraš ništa dokazivati…i uvijek znaš što ćeš, a to će znati ne samo ljudi u Hrvatskoj već i u BiH, Srbiji i Makedoniji jer je ova kampanja prisutna i na inozemnim tržištima.

Osim pupoljaka, u travnju su izašli i zatočenici ograničenog interneta u novoj Tele2 kampanji. Od sada potrošači surfaju gdje im noga gazi i koliko ih prsti nose, a mogu i pokućni flat internet uzeti sa sobom, jedino im treba utičnica. Kampanja je realizirana uz pomoć starih, dobro poznatih likova, a dok jedni predvode na stotine ljudi u slobodu, drugi vidaju rane radi neobične otmice.

Istovremeno, s druge strane kreativnosti pronađeni su rijetki primjerci antikreditaša, onih koji uporno odbijaju uzeti gotovinske kredite. Tu je isto uskočila agencija i za ostalih 99% populacije predstavila kampanju OTP gotovinskih kredita koji dobro dođu kada novac trebate jučer.

Preostaje vidjeti koje će reakcije dva animirana kozoroga, ustrčana slobodna ekipa na ulicama gradova i neobični kauboj potaknuti kod potrošača, a do tada će glavni kreativni direktor Igor Mladinović opet žirirati na 24. Golden Drumu. Igor je jedan od deset članova žirija i to krajem listopada jer se ne može baš sve dogoditi na proljeće.