Još nije kasno da prijavite projekt na natjecanje Cannes Lions

Ako još niste stigli predati svoju Cannes Lions prijavu – ne brinite, možete zatražiti produljenje roka.

Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions desetljećima nagrađuje neke od najboljih kreativnih projekata na svijetu. Ako ove godine još niste stigli prijaviti svoj rad, ne brinite, iz organizacijskog tima Cannes Lions javljaju da i dalje prihvaćaju zahtjeve za produljenje rokova za prijavu. To produljenje možete zatražiti ispunjavanjem obrasca na poveznici, nakon čega će vam se povratno javiti organizacijski tim.

Podsjećamo, prošle su se godine dvije hrvatske agencije s festivala vratile bogatije za dva brončana kanska lava: Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Untouched by light, rebranding pjenušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice te MediaCom Zagreb za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije na projektu Dogvertising realiziranom u suradnji s Go2Digitalom za Pedigree Dentastix.

Više informacija o ovogodišnjem natjecanju možete pronaći na službenim stranicama festivala Cannes Lions.