Još samo desetak dana za prijave na BalCannes

Do 1. rujna 2013. otvorene su prijave za BalCannes.

WMF_574_DAB_22.9.2012.Do 1. rujna 2013. otvorene su prijave za BalCannes. Agencijske projekte u obliku trominutnih videosažetaka možete prijaviti online putem stranica www.balcannes.com. Prije prijave pročitajte BalCannes priručnik koji je dostupan OVDJE.

BalCannes nije natjecanje, nema pobjeda niti osvajanja nagrada, ali ima privilegiju da se na najvećem godišnjem događaju komunikacijske struke agencije predstave i pokažu što rade, kako rade i zašto bi klijent trebao odabrati upravo njih kao svog partnera u komunikacijskim aktivnostima. Što o njemu kažu neki od kreativnih direktora iz BalCannes regije pročitajte u nastavku;

Marko Senegačnik, kreativni direktor Studio marketing JWT Ljubljana: Zadržati igrivost Balkana i ciljati na vrh svijeta

Svača čast za ideju da se svi dijelovi puzle balkanskog kreativnog oglašavanja spoje u jednu veliku sliku, svaka čast za udruživanje kreativaca iz cijele regije i za priliku da potencijalnim klijentima predstavimo najbolje od svojih radova.

Kao prezenter radova Studio Marketing JWT, moram reći da je sve profesionalno izvedeno. Kao posjetitelj, užvao sam u opuštenoj atmosferi. Što mislim o budućnosti festivala? Mislim da je ispisana u njegovom imenu BalCannes: Zadržite igrivost Balkana i ciljajte na vrh svijeta.

Vladimir Ćosić, kreativni direktor, McCann Beograd: Na BalCannesu smo svi imali priliku vidjeti pregršt dobrih kampanja

BalCannes je izuzetno zanimljiva inicijativa, ponajviše zbog činjenice da je jedna od rijetkih prilika da kreativci iz agencija pokažu svoje najbolje radove pred klijentima koji ih ne poznaju. S druge strane, klijenti na licu mjesta mogu rangirati agencije i uočiti suptilne razlike među najuspješnijim agencijama u regiji. Više od toga, kao kreativnom direktoru, zanimljivo mi je što se pred klijente postavlja kreativni izazov, jer u dva sata mogu sagledati na kojem kreativnom nivou trebaju biti njihove buduće kampanje, da bi pobrale ovacije educirane publike i kolega iz industrije.

Na ovogodišnjem BalCannesu smo svi bili u prilici vidjeti pregršt dobrih kampanja te da napravimo pravu usporedbu između tržišta regije. Ruku na srce, kampanje nisu bile na podjednakom nivou. I među najuspješnijima aplauzi publike su izdvojili one najbolje, ali natjecanje svakako nije bilo poanta. Dok god ostane na nivou prijateljske, stručne, regionalne i nenatjecateljske manifestacije razmjene ideja, radova i mišljenja između kreativaca, klijenata i stručne javnosti, BalCannes čeka lijepa budućnost.

Tanja Škorić, kreativna direktorica u agenciji Bruketa&Žinić OM: Društvo je bilo sjajno

Konačno imamo relevantno mjesto za okupljanje regionalnih snaga!  Neki radovi su me ugodno iznenadili, osobno motivirali i pogurali da radim još bolje. A i društvo je bilo sjajno.

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor, Fabrika Sarajevo, autor imena BalCannes: BalCannes je pitanje druženja, časti, kolegijalnosti, branše i, na kraju, kreativnosti koja je i najbitnija

Nije to autorstvo. Ja sam to nekako lupio i postao kum. Došlo je vrijeme da se pokaže kreativna energija tog ludog područja, zvanog Balkan.

Da li sam razmišljao o tome da nekima u regiji Balkan i nije tako drag te da bi zbog toga mogli odbiti sudjelovanje na festivalu? Ma prošla je ta histerija oko Balkana, ne moraš ga voljeti, ali mu pripadaš, kao što pripadamo Europi. To je samo geografija, ništa strašno. Vidjeli smo da su došli svi. To je pitanje druženja, časti, kolegijalnosti, branše i, na kraju, kreativnosti koja je i najbitnija. To su samo reklame, ništa mudro.

Definitivno nam je potreban regionalni festival oglašavanja! To je moj definitivni i konačan stav. Znamo tko je u regiji jak u sportu, tko u glazbi, filmu, književnosti, znanosti… Ali kreativci nikako da izađu na vidjelo. Spojili smo nespojivo – Balkan i Cannes – pa neka bolji pobijedi. Vrijeme je da se zna tko je najbolji na BalCannesu!

 Aljoša Bagola, kreativni direktor Pristopa: Na BalCannesu sam imao čast dijeliti znanje i iskustvo  s najviše stručno potkovanim kolegama iz regije

BalCannes je za mene najuzbudljivija regionalna kreativna ideja u zadnje vrijeme. Budući da smo s gorčinom utvrdili da je nezadrživa globalizacija udružila svijet, ali ga istovremeno i bacila u veliki kreativni izazov za izlazak iz krize, jasno je da moramo svoje ideje lokalizirati – i to velikom mjerom autorefleksije i relevantne kreativnosti. Dok sam stajao na pozornici BalCannesa osjećao sam se odlično, zato što sam bio svjestan da imam čast dijeliti znanje i iskustvo  s najviše stručno potkovanim kolegama iz regije. Jer sam osjećao energiju koju nema nijedan drugi festival. Jer sam osjećao razumijevanje da se moramo povezati na niovou kreativnosti i relevantnosti. Kad sazriju prave ideje nemoguće ih je izbjeći. BalCannes je takva ideja.

Nikola Žinić, kreativni direktor Bruketa&ŽinićOM: Svi se mi međusobno pokrećemo i inspiriramo i ovo je mali, ali veliki korak da svi budemo kreativniji i efikasniji

Očigledno smo skučeni u svojim malim tržištima i ovo je bila prilika da svi zajedno duboko udahnemo i osjetimo malo svježeg zraka. Super mi je bilo vidjeti kolege iz regije i njihove uratke koji su sjajni. Svi se mi međusobno pokrećemo i inspiriramo i ovo je mali, ali veliki korak da svi budemo kreativniji i efikasniji. Počeli smo si „puhati za vratom“ i to je dobro za našu industriju. Veseli me BalCannes Vol. 2.. Cannes je još uvijek daleko, ali, nakon ovoga, puno bliže za sve nas. Ipak nam fali malo žešća „domaća“ liga. Nadam se da će jednoga dana i nogomet krenuti ovim putem. Volio bih slijedeće godine vidjeti i panel na temu BalCannesa.

Aktualnosti u našem biznisu, na ovim prostorima, ima i pozitivnih i negativnih. Želio bih ovdje izdvojiti samo pozitivne stvari i trendove o kojima trebamo razmišljati. Osjećam, naime, da smo se nakon dugo vremena, počeli otvarati jedni prema drugima, što se najbolje moglo uočiti na BalCannesu u Rovinju, gdje smo na jednom mjestu mogli vidjeti najbolje agencije iz regije. Koliko god ih poznajem, iznenadilo me kako su kreativne i kako rade. S druge strane, imali smo priliku susresti se i s klijentima iz regije i uspostaviti kontakte koji su do sada bili manje dostupni. Prestali smo ljubomorno čuvati svaka zemlja svoje klijente. Sve su to pomaci koji će nas natjerati da radimo bolje, bitni pomaci kako za našu struku, tako ia za sve industrije na ovom prostoru koje ćemo servisirati kreativnijim i učinkovitijim  idejama. Svi bi si međusobno trebali biti i inspiracija, a ne samo ljuta konkurencija.

Isto tako, ono što primjećujem, jeste sve više dobrih pokušaja kvalitetne komunikacije u online i offline sferi. Zaista ima projekata koji su pravi mali eksperimenti, pokušaji da se na kreativan način iskoristi to kompleksno, a inspirativno područje.

Iako je ono što vidimo u Cannesu primjer puno razvijenijeg i svjesnijeg tržišta od ovog našeg, BalCannes se kreće u smjeru Cannesa, a to nam je svima cilj. Samo još kvalitetnijom konkurencijom se tome možemo približiti.