Kada se banka uključi u lov na Pokémone

Svijetom je proteklih tjedana zavladala Pokémanija, a u potragu za Pokémonima bacilli su se i stari i mladi. Ta sveopća pomama bila je struja za nevjerojatni marketinški potencijal i izvrsna prilika za real time marketing, a prepoznali su je i u Lijepoj našoj.

DSC04785Samo pet dana nakon izlaska igrice iskoristile su je Drap i Hrvatska poštanska banka. Na Facebook stranici “Moj pun novčanik” osvanuo je Live video u kojem Hrvatko u svom prepoznatljivom stilu poziva sve lovce na Pokémone u poslovnicu pored koje se nalazi Pokéstop, a HPB se “lure modulima” pobrinuo da koncentracija Pokémona bude vrlo visoka.

Da su Pokémoni pravi “game changer” u industriji, objasnio je Davor Runje: “Ovakvo viralno širenje još nismo vidjeli i pitam se kakvu nam budućnost predviđa. Facebook se izuzetno brzo proširio i trebalo mu je deset mjeseci za prvih milijun korisnika, a Instagram je skupio milijun korisnika u samo dva i pol mjeseca. Pokemon GO već je treći dan imao više od 20 milijuna korisnika samo u SAD-u i postao najpopularnija igra svih vremena, a tek je krenuo njegov eksplozivni rast. U sljedećih par dana prešao je popularnu dating aplikaciju Tinder i nakon toga i Twitter po broju dnevno aktivnih korisnika. Facebook je, naravno, i dalje popularniji po broju korisnika, ali Pokémon GO prešao ga je po prosječnom vremenu na aplikaciji i kad pogledamo ove brojeve, jasno je da nešto slično još nismo vidjeli.”

Iako je teško govoriti o konkretnim rezultatima ove aktivacije, cilj je bio približiti HPB mlađoj populaciji, što je u u skladu s digitalnom transformacijom njihovog poslovanja. Digitalni marketing odavno se ne svodi samo na prisutnost na društvenim mrežama. Potrebno je pratiti najnovije trendove, testirati nove opcije popularnih servisa i dodati vlastitu dozu inovativnosti.