Kako marketingom povećati vrijednost poslovanja

U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 10. ožujka 2014. održat će se posljednja ovosezonska radionica HOWtoWOW akademije na temu Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju.

CaptureU organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 10. ožujka 2014. održat će se posljednja ovosezonska radionica HOWtoWOW akademije na temu Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju. Gost predavač, Gurdeep Puri predstavit će alate koji mogu povećati marketinšku učinkovitost, osigurati najbolji povrat investicije i povećati vrijednost poslovanja. Kroz primjere iz prakse, polaznici radionice će saznati kako ugraditi efikasnost u kreativnost i stvoriti komunikaciju koja će realizirati zadane ciljeve.

Radionica Gudreepa Puria zasigurno će biti interesantna i svima onima koji se namjeravaju prijaviti na ovogodišnje Effie natjecanje kojim se nagrađuje marketinška efektivnost. Hrvatsko Effie natjecanje i ove se godine održava u sklopu Dana komunikacija koji će se održati od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju. Prijave za natjecanje Effie otvorene su do 31. ožujka 2014.

O predavaču:

Gurdeep Puri jedan je od osnivača tvrtke The Effectiveness Partnership koja je svojim klijentima pomogla u osvajanju čak 50-ak nagrada za marketinšku efikasnost diljem svijeta. Surađivao je s raznim brandovima poput P&G, BBC, McDonald’s, Tetley, Morgan Stanley, Kellogg’s, Holiday Inn, Fiat, Barclays Global, Heinz i dr. Treninge održava za krovne marketinške asocijacije poput EACA-e, IPA-e i APG-a te po cijelom svijetu predaje na teme vezane uz komunikacijsku efikasnost. Dobitnik je i brojnih nagrada (IPA Double Gold 2006, Grand Prix 2011).

HOWtoWOW akademijanamijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/