BalCannes panel na Weekendu: Kako biramo agenciju?

U sklopu BalCannesa - regionalne revije najboljih reklamnih agencija koja se održava sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala, u petak 20. rujna održat će se panel na temu "Kako odabiremo marketinšku agenciju"

Ključni regionalni oglašivači na BalCannes panelu raspravljat će o najvažnijim kriterijima za odabir marketinških agencija i predstaviti HURA-ino istraživanje o suradnji oglašivača i marketinških agencija

DSC_5300

U sklopu BalCannesa – regionalne revije najboljih reklamnih agencija koja se održava sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala, u petak 20. rujna održat će se panel na temu “Kako odabiremo marketinšku agenciju”, na kojem će neki od ključnih regionalnih oglašivača raspravljati o tome koji su najvažniji kriteriji za izbor marketinških agencije, što oglašivači očekuju od svojih agencija i koje su im karakteristike agencija najvažnije.

Na panelu će sudjelovati Eva Aljančič, direktorica marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić direktorica marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska te Dražen Nikolić, predsjednik Uprave ACI-a, kao moderator panela.

Sudionici panela osvrnut će se i na rezultate istraživanja o stavovima oglašivača vezanim uz suradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj koje je provelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).

“Provedeno istraživanje pokazalo je ključne komparativne prednosti marketinških agencija kao i primarne razloge njihova angažmana. S druge strane, zanimaju nas načini kako dodatno povećati angažman agencija u dijelu strateškog razvoja poslovanja oglašivača te se nadamo da ćemo odgovore na ta pitanja kako na nivou Hrvatske tako i na regionalnom nivou dobiti na ovom panelu i na ostalim događanjima u sklopu BalCannesa i samog Weekend Media Festivala.”, izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.