Kampanja „10 travopazitelja“

Stroj koji podsjeća na oklopnu bubu, a osmišljen je da travnjak gricka kao ovca – Husqvarna Automower – vrhunac je u naprednoj tehnologiji košnje. A kako bi iskustvo košnje za 21. stoljeće iskusilo što više ljudi, Husqvarna se obratila svima koji su Automower željeli isprobati, osvojiti i bili voljni svoje iskustvo podijeliti s drugima.

Agencija Komunikacijski laboratorij i Husqvarna organizirali su natječaj „10 Travopazitelja“, a za testiranje robotske kosilice prijavilo se gotovo 500 vlasnika travnjaka iz svih dijelova Hrvatske.

Natjecatelji su u svom vrtu u razdoblju od pet mjeseci isprobavali kosilice od kojih je svaka vrijedna čak 11.000 kuna. Redovno su dijelili svoja svjedočanstva putem društvenih mreža i na stranici travopazitelj.com. Video materijali bili su kreativni, edukativni i atraktivni, a prikazivali su iskustva s robotskom kosilicom. Bilo je potrebno prikupiti barem 100 pregleda za svaki video kako bi trajno osvojili kosilice i – uspjeli su! Za svoj su trud i rad travopazitelji nagrađeni trajnim vlasništvom Husqvarna Automowera vrijednog 11.000 kuna. Na kraju natječaja ostvareno je više od 100 videa i 20.000 pregleda.

Finalisti su se uvjerili u razne karakteristike Automowera: od jednostavnog postavljanja robotske kosilice i još jednostavnijeg korištenja preko preciznosti, košnje u svim vremenskim uvjetima i tihog rada, do energetske i ekonomske uštede. Husqvarnin Automower pokazao je kako korištenje robota za obavljanje svakodnevnih poslova više nije daleka budućnost.

Više informacija saznajte na travopazitelj.com