Koja je sljedeća »velika stvar« u marketingu, komuniciranju i medijima? – saznajte na SEMPL-u

semplKonferencija medijskih trendova SEMPL u studenome u prvi plan stavit će vječna pravila marketinga, povezanost strateškog razmišljanja i inovativnosti u medijsko-komunikacijskoj branši, uspješne poslovne modele programatskog zakupa internetskih medija i kreativnost u doba kad prvenstvo preuzimaju mobilni uređaji.

SEMPL koji će se ove godine održati po sedamnaesti put, 26. i 27. studenoga 2015. u Portorožu, i ove će godine uz pomoć mnogobrojnih međunarodnih govornika izdvojiti najizraženije trendove koji utiru put budućnosti medija, kreativnih i medijskih agencija te oglašivača. Govornici će sudionicima ovogodišnje konferencije putem navedenih ključnih tema približiti koja će to biti sljedeća »velika stvar« u medijsko-komunikacijskoj branši i koja su nova medijska i oglašivačka rješenja već postala dio stvarnosti.

Vječna pravila marketinga

Cathey Armillas, američka marketinška strateginja i autorica knjige Neopoziva pravila marketinga: 9 i pol načina da vas ljudi zavole, poziva oglašivače da prestanu prodavati stvari i počnu ulagati trud u to da ljudi zavole njihove robne marke. I upravo je to prema njezinom uvjerenju bit uspješnog marketinga, o čemu će govoriti na ovogodišnjem SEMPL-u.

Što djeluje u oglašavanju, a što ne, vječno je pitanje oglašivača. Na njega će odgovoriti Les Binet, jedan od najvećih svjetskih stručnjaka za učinkovitost oglašavanja, koji je odgovoran za učinkovitost i u vrlo uspješnoj londonskoj kreativnoj agenciji adam&eveDDB.

Strategije i inovacije „ruku pod ruku“

»Promjene su neizbježne, ali napredak nije«, tvrdi Max Mckeown, britanski stručnjak za strategije i inovacije, pisac, savjetnik i istraživač koji pri tome misli na važnost neprestanog inoviranja do kojeg ne može doći bez izvrsne strategije. Mckeown koji će o tome kako strateško razmišljanje i inovativnost prenijeti u život govoriti i ovogodišnjim sudionicima SEMPL-a.

A o tome koliko je važno strateško razmišljanje u oglašivačkim agencijama koje svakodnevno smišljaju kreativne akcije za svoje naručitelje sa željom za dugoročnim uspjehom, među ostalima će govoriti Srđan Šaper, osnivač i direktor srpske oglašivačke agencije I&F McCann Group.

Kreativnost u dobi programatskog zakupa internetskih medija

 Je li tehnologija toliko preuzela svijet digitalnog oglašavanja da u njemu više nema prostora za kreativnost? Zašto izdavači internetskih medija u Jadranskoj regiji uglavnom još nisu prepoznali prilike koje nude novi načini zakupa oglasnog prostora? Je li videooglašavanje sljedeća »velika stvar« u branši digitalnog oglašavanja? Na ta i druga pitanja povezana sa sadašnjošću i budućnošću odgovorit će iskusni stručnjaci na području digitalnog oglašavanja Mats Persson, glavni operativni direktor u danskoj tvrtki Adform, koji će se posebno posvetiti brendiranju u programatsko doba i Niall Hogan, izvršni direktor tvrtke Integral Ad Science, odgovoran za Veliku Britaniju.

Upravljanje robnim markama u mobilnom okruženju i društvenim mrežama

Mike Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke proizvode u Yahoou, primjećuje da je mobilno oglašavanje globalni trend koji se nezadrživo širi i u Jadransku regiju. Oglašivači naravno žele doći do potrošača koji su uvijek dostupni na svojim mobilnim uređajima, pri čemu često ne znaju što učiniti s mnoštvom podataka koje im omogućuju mobilne tehnologije i kako ih odgovarajuće upotrijebiti. Njihove brige na SEMPL-u će ukloniti Bevans koji će pomoću konkretnih primjera pokazati što se sve može učiniti odgovarajućom upotrebom podataka.

Stručnjak za podatke je i Daniel Knapp, viši direktor u međunarodnoj istraživačkoj tvrtki IHS koji vodi istraživanja u vezi s upotrebom »velikih podataka« u medijskoj industriji i novih oblika segmentacije te ciljanja potrošača. »Podaci su motor koji pokreće rast oglašavanja i djeluje kao povezujući član između potrošača, medija i robnih marki«, smatra Knapp koji će se na SEMPL-u posvetiti mogućnostima upotrebe »velikih podataka«.

Na SEMPL dolazi i Max Muench, mladi njemački fotograf i umjetnik koji svoje sljedbenike – ima ih već više od 55 tisuća – inspirira na društvenoj mreži Instagram. Na SEMPL-u će među ostalim objasniti kako komunicirati na Instagramu, pri čemu će predstaviti trikove za privlačenje sljedbenika koje bi trebala znati svaka robna marka.

Više o festivalu potražite na: www.sempl.si