Predavanja i tribina JIC (Joint Industry Committee) u medijskim mjerenjima i istraživanjima

U organizaciji ABC Hrvatska i HND-a, u prostorijama Novinarskog doma održat će se konferencija na temu JIC (joint industry committee) u medijskim mjerenjima i istraživanjima.

6. svibnja 2014. godine u 17h, u organizaciji ABC Hrvatska i HND-a, u prostorijama Novinarskog doma održat će se konferencija na temu JIC (joint industry committee) u medijskim mjerenjima i istraživanjima. Voditelji nacionalnih JIC (joint industry committee) udruženja iz Švicarske, Rumunjske i Nizozemske održat će 20-minutna predavanja o načinima i metodama mjerenja medija u njihovim državama.

Nakon predavanja bit će organizirana tribina i diskusija u kojoj će, između ostalih, sudjelovati Božidar Abramović i Marina Kraljić iz HURA-e, kao i nekolicina direktora domaćih renomiranih agencija. U ulozi moderatora će se naći Siniša Žugić, izvršni direktor ABC Hrvatska. Predavanje je na engleskom jeziku, a ulaz je slobodan.

Joint industry committee su neprofitne i neutralne organizacije koje u svom članstvu imaju, jednako zastupljene, ključne čindbenike iz oglašivačke industrije: oglašivače, medije i agencije.

Svrha postojanja JIC-a je da revidira sustave za mjerenje ili istraživanje čitanosti, slušanosti ili gledanosti medija. Revizija mjerenja/istraživanja medijske publike mora biti neutralna i transparentna i onima koje se kontrolira i onima koji podatke koriste. JIC ne može biti “grupa konzultanata eksperata” već aktivno tijelo, kako bi se postigao krajnji cilj – kontinuirano poboljšanje istraživanja/mjerenja.

Detaljnije o predavačima:

Marco Bernasconi je na čelu švicarskog WEMF AG, neutralne i neovisne organizacija za mjerenje medija koja osigurava transparentnost na tržištu medija i oglašavanja, od 2007. godine. Studirao je poslovnu psihologiju, novinarstvo i komunikaciju pri sveučilištu u Zürichu. Većinu svoje karijere proveo je kao direktor marketinga u velikim švicarskim tvrtkama, a položaj koji je držao prije dolaska u WEMF je Business Development Director u GfK Switzerland.

George Bohlander, direktor HOI-a, nizozemskog Medijskog instituta koji se bavi potvrdama nakade novina, časopisa i digitalnih izdanja, posjeduje dvadesetogodišnje iskustvo u radu u agencijama poput McCann-Erickson-a i JWT-a, a 10 godina je proveo na čelu agencije The Media Partnership. Na čelu HOI-ja je od 2000. godine, dok je član izvršnog odbora IFABC organizacije od 2010. godine.

Silviu Ispas bilo je na pozicijama urednika dnevnih novina i direktora medijskih kuća. Trenutno radi u BRAT-u, industrijskoj organizaciji koja istražuje čitanost tiskanih medija te posjećenost internet stranica, revidira naklade i izrađuje adex (tiskanih izdanja, online, radio i outdoor medija).