Konferencija: “Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere”

Visoko učilište Algebra ovog petka, 13. svibnja 2016. organizira drugo izdanje konferencije "Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere"

algVisoko učilište Algebra ovog petka, 13. svibnja 2016. organizira drugo izdanje konferencije “Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere” na kojoj će sudionici moći poslušati četrnaest vrhunskih predavača iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije.

Upravo je digitalna transformacija poslovanja današnjih tvrtki glavna tema ovogodišnje konferencije: predavači sa svakodnevnim iskustvom u
digitalnom marketingu i korištenju digitalnih tehnologija u poslovanju i pristupu tržištu, na konferenciji će posjetiteljima dati uvid u trendove koji obilježavaju ovo područje.

Automatizacija marketinga, analitika podataka o korisnicima, big data, podatkovna znanost, oglašavanje kroz sadržaj, mobilne aplikacije i platforme za e-commerce bit će neke od glavnih tema na konferenciji.

Na konferenciji “Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere 2016” svoja će predavanja održati i dvoje zapaženih predavača iz inozemstva. Iz Indije dolazi Shagorika Heryani nekadašnja voditeljica digitalnog marketinga u Bharti Airtelu, jednoj od vodećih globalnih telekomunikacijskih tvrtki, koja je prisutna u 20 zemalja Azije i Afrike. Shagorika će na konferenciji održati predavanje o tome kako na digitalnim platformama i društvenim mrežama stvarati sadržaje kojima korisnici vjeruju. Iz SAD-a na konferenciju dolazi Ira Kaufman, marketinški stručnjak s više od 35 godina iskustva čije je primarno područje interesa danas – digitalna transformacija poslovanja. Njegovo je predavanje na konferenciji naslovljeno: “Što je potrebno da biste bili svjetski digitalni leader?”.

Najbolji hrvatski stručnjaci za digitalni marketing i digitalnu transformaciju poslovanja također će prenijeti svoja znanja posjetiteljima konferencije. Davor Runje (DRAP) govorit će o trendovima i strategijama u integriranim marketinškim kampanjama, dok će Velimir Žagar (ENTG) održati predavanje s temom automatizacije marketinga. Boris Šurija (Behave) održat će zanimljivo predavanje o teoriji ponašanja na Internetu (i internetskom utjecaju na ponašanje korisnika), a Ivan Brezak Brkan (Netokracija) posvetit će se temi oglašavanja kroz sadržaj.Luka Abrus (Five) objasnit će kada i kako uključiti mobilne aplikacije u strategiju digitalnog marketinga, dok će Anita Lacmanović (Abrakadabra) predstaviti postupak nastajanja najveće e-commerce platforme u regiji.

Uz ova konkretna iskustva, fokus posljednjeg dijela konferencije bit će na trendovima koji će obilježiti – i znatno promijeniti – način na koji će se već i ove godine planirati marketinške kampanje i nastupi brendova na digitalnim platformama. Primjerice, doc. dr. sc. Robert Kopal, prodekan Visokog učilišta Algebra i glavni dana-scientist u tvrtki IN2data, govorit će o ‘vrućoj’ temi – socijalnoj fizici, prof. dr. sc. Velimir Srića o digitalnoj transformaciji poslovanja a dr. sc. Branimir Dropuljić iz tvrtke IN2data o digitalnoj analizi govora u marketinške svrhe. Konferencija će biti zaključena predavanjima dr. sc. Gorana Klepca iz Raiffeisen banke i dr. sc. Lea Mršića, voditelja katedre za upravljanje podacima i analizu Visokog učilišta Algebra, na temu korištenja nestrukturiranih podataka u marketinške svrhe.

Prijave za konferenciju otvorene su na sljedećoj poveznici: www.digitalni.marketing.com.