Kreativni tim TBWA\Zagreb osmislio rođendansku kampanju za Anamaria kavu

Kampanjom koja je upravo krenula nastavljena je uspješna suradnja dvije tvrtke koja je započeta prije dvije godine. Osnovna ideja kampanje počiva na činjenici da svi piju kavu, no oni koji u tome zaista uživaju piju Anamariu. I to već 25 godina.

automatska-skica115-740x416Upravo iz toga izvire i krovni slogan kampanje: Anamaria – moja šalica puna užitka.

Anamaria kava koja ove godine slavi 25  godina postojanja, ukazala je povjerenje kreativnom timu TBWAZagreb za smišljanje kreativne rođendanske kampanje.

Senad Mehdin, generalni direktor TBWAZagreb istaknuo je: „Premda su nam sve kampanje jednako važne, neobično nam je drago pomoći klijentu u obilježavanju važnog jubileja kao što je četvrt stoljeća postojanja. Stoga smo s posebnim žarom prionuli na smišljanje kreativne kampanje za koju smo uvjereni da će pomoći u daljnjem pozicioniranju Anamarije na tržištu kave u Hrvatskoj.“

Kampanja se sastoji od reklamnog TV spota, radio spota te eventa zasnovanog na ležernom konceptu rođendanske proslave. U sklopu rođendanske kampanje Anamaria kava će sponzorirati emisiju Tvoje lice zvuči poznato i jutarnji program legendarnog Radija 101. Osmišljen je koncept koji kombinira objave o točnom vremenu (kao bitnu informaciju svakom tko se ujutro priprema za dnevne obveze) i konzumaciju jutarnje kave, kao dvije stvari koje simboliziraju jutarnju utrku s vremenom koja je svačija svakodnevica.