Kreativni trendovi u 2021: Dentsu donosi predviđanja za novu godinu
"Dentsu: Brave New Normal, Creative Trends 2021" publikacija je koja donosi mnoštvo podataka o kreativnosti, trendovima i budućnosti industrije.
Nakon 2020. svijet je postao potpuno drugačije mjesto. Nestabilna vremena za brendove označavaju veću potrebu za emocionalnom inteligencijom; slušanje i razumijevanje osjećaja njihovih potrošača i pomaganje ljudima u kretanju novim svijetom pomoću proizvoda, usluga i radnji.
Dentsu Brave New Normal, priručnik koji predviđa kreativne trendove u 2021., predstavlja novi kreativni pogled za rastuća poduzeća u godinama koje dolaze – preoblikujući potencijal brendova i potičući ih da prihvate novo kreativno platno kako bi oduševili, povezali, nadahnuli i osnažili svoje kupce.
Izvješće također uključuje uvide i studije slučaja svjetski poznatih inovacijskih timova Dentsu Inc. Namjera im je da ovaj dokument upotrijebite kao alat za razmišljanje o 2020. i dobijete nadahnuće za pokretanje svog poslovanja i brendova u hrabru, novu normalnu 2021. sve i nakon nje. Priručnik preuzmite na poveznici.