Krenula kampanja Hello Curly za prevenciju raka vrata maternice

Danas je krenula kampanja Hello Curly za prevenciju raka vrata maternice, koju je agencija Bruketa&Žinić OM osmislila u suradnji s Udrugom SVE za NJU!

hello curly_favorit agencijeDanas je krenula kampanja Hello Curly za prevenciju raka vrata maternice, koju je agencija Bruketa&Žinić OM osmislila u suradnji s Udrugom SVE za NJU!
Cilj kampanje je povećati svijest žena o važnosti prevencije raka vrata maternice. Zadatak agencije bio je osmisliti globalnu kampanju koja će educirati i potaknuti žene na redovite ginekološke preglede. Budući da je kampanja globalna, agencija je tragala za univerzalnim, svima razumljivim simbolom ili metaforom. Tako je nastala Hello Curly – simpatična mačka koja je postala žaštitno lice i simbol kampanje. U glazbenom spotu “The Curly Song” zaigrana mačka Curly i njezine prijateljice trube o problemu raka vrata maternice, dok edukativni videi informiraju žene o svim aspektima i načinima prevencije.

Javnosti je u okviru predstavljanja čitavog programa obilježavanja 10. tjedna prevencije raka vrata maternice, predstavljen prvi video, spomenuti “The Curly Song”, a nastavak kampanje s edukativnim videima javnost može pratiti bilo putem internetske stranice kampanje hellocurly.org ili putem Facebook stranice kampanje

Akcija se može podržati klikom na “support” na internetskoj stranici i dijeljenjem videa putem Facebooka.

Opširnije o cijelom projektu možete pronaći u priopćenju za novinare Udruge SVE za NJU! s jučerašnje konferencije za novinare koje se nalazi ovdje.