Mad Men: Kamilo Antolović, Regulacija/samoregulacija u tržišnim komunikacijama
19.6. od 18 sati u Pepermintu, na još jednom Mad Men afterwork druženju s gostom predavačem Kamilom Antolovićem, sudskim vještakom za oglašavanje i tržišne komunikacije govorili smo o regulaciji/samoregulaciji u tržišnim komunikacijama.
19.6. od 18 sati u Pepermintu, na još jednom Mad Men afterwork druženju s gostom predavačem Kamilom Antolovićem, sudskim vještakom za oglašavanje i tržišne komunikacije govorili smo o regulaciji/samoregulaciji u tržišnim komunikacijama.
Namjera je na ovom Mad Menu pokušati pojasniti važnost, mogućnost utjecaja kao i direktne implikacije ove teme za vas, kao i osvijetliti društvenu odgovornost marketinga i tržišnih komunikacija u svijetlu najviših standarda regulacije (zakonodavstvo) i samoregulacije (kodeksi) u Hrvatskoj danas.
Svakodnevno smo svjedoci emitiranja raznih poruka kojima se narušavaju dobri običaji, moralne norme i zakonske odredbe, ali i naraslih povreda i zlouporaba oglašavanja i marketinga kao discipline. Najnovija iskustva i primjeri iz svijete te recentna domaća praksa, ilustrirana na nizu primjera iz Hrvatske i svijeta, predstavljaju suštinu ove teme koju se želi predstaviti širem krugu profesionalaca u tržišnim komunikacijama, posebno onom krugu koji oblikuje poruke i komunikacijska sredstva tj. agencijskim kreativcima.
Široko i vrlo nejasno zakonodavstvo (preko 50 zakona) te samoregulatorni standardi Kodeksa oglašavanja HURA i drugi posebno su osjetljivi na zlouporabe djece, ali i zlouporabe intelektualnog rada, pretjerivanje u oglašavanju, plagiranje i zaštitu intelektualnog vlasništva… O svemu tome iz perspektive praktičara industrije oglašavanja, sudskog vještaka i voditelja samoregulatornog tijela (Sud časti HURA), govori Kamilo Antolović.
Sudjelovanje je kao i do sada bilo besplatno, uz piće, degustaciju vina i pokoji snack.
Prezentaciju možete downloadati ovdje ili prelistati niže: