Mala trenerica – kad vaši klinci uzmu vaše zdravlje u svoje ruke

Kada mislimo na svoje zdravlje, zapravo mislimo na one koje najviše volimo.

Photo: Mario Topić, Director of Photography and Photographer. www.mariotopic.com

Kada mislimo na svoje zdravlje, zapravo mislimo na one koje najviše volimo. Upravo to je insight na kojem počiva nova kampanja UNIQA osiguranja. Kampanju je osmislila ZOO agencija s ciljem promocije široke palete inovativnih proizvoda vezanih uz zdravstveno osiguranje.

TV spot prati odnos djevojčice i njezinog tate. Djevojčica se, potaknuta željom da joj tata bude zdraviji, pretvara u pravu malu trenericu, odlučnu da svoga tatu dovede u formu.

Prilikom osmišljavanja kampanje bilo je potrebno zaroniti duboko u razmišljanja ciljne skupine, otkriti što je to što populaciju kojoj se obraćamo može motivirati da razmisli o vlastitom zdravlju, a time i o zdravstvenom osiguranju. ZOO agencija je uspješno savladala ovaj izazov kroz koncept “Male trenerice” koji je osim kao TV spot zaživio i kroz edukativni YouTube video, billboard, citylight, print te mnoštvo digitalnih formata.

Kampanja “Mala trenerica” je osmišljena kao dio internacionalne komunikacijske platforme Think UNIQA i prva je koja je osmišljena i producirana izvan Austrije, matične zemlje UNIQA osiguranja. Dobiveno povjerenje znak je da je i u Hrvatskoj moguće kreirati i producirati kampanje za internacionalne klijente koje su kreativno i produkcijski na visokoj razini.

Spot Mala trenerica režirao je Bruno Anković, a kampanju je kreirao tim ZOO agencije: Marin Ostojić, Danijel Mahović, Sandra Lavrić, Nikolina Steković, Matea Maršić i Igor Mesarić uz podršku Odjela Marketinga i korporativnih komunikacija UNIQA osiguranja predvođenog direktoricom Dragicom Marjanović-Prce.