Marketinška agencija Real grupa nastavlja uspješnu suradnju s Lidlom u Litvi
Cijela litvanska kampanja snimljena je u Hrvatskoj.
Nakon uspješne kampanje za dolazak Lidla na litvansko tržište, u kojoj glavnu ulogu ima legendarni košarkaš Arvydas Sabonis, hrvatska full service agencija Real grupa nastavlja odličnu suradnju s trgovačkim lancem Lidl Litva. Nedavno je pokrenuta nova Lidlova kampanja „Svježina”, a Sabonis nastavlja biti Lidlov ambasador, ovoga puta potvrđujući svježinu svakog Lidlovog proizvoda. Realovci su posebno ponosni što se cijelo snimanje za kampanju u Litvi odvijalo u Hrvatskoj, a na kampanji je radio tim probranih profesionalaca.
Nakon uspjeha u radu za Lidl u Hrvatskoj i Portugalu tijekom posljednjih 6 godina, te odlično odrađene kampanje za ulazak Lidla na litvansko tržište, marketinška agencija Real grupa nastavlja dobar posao u Litvi. Ovime su još jednom dokazali da hrvatske kreativne agencije itekako imaju što ponuditi inozemnim kompanijama. Početkom siječnja Lidl je započeo novu veliku kampanju „Svježina” koja promiče Lidlovo vodeće načelo – samo najsvježiji proizvodi su dovoljno dobri da se prodaju u Lidlovim trgovinama. Kampanja prikazuje pet kategorija svježih namirnica: meso, riba, voće i povrće, mliječni i pekarski proizvodi.
Na kampanji „Svježina” radio je i poznati nizozemski snimatelj i redatelj Ronald Koetzier, jedan od najiskusnijih majstora specijaliziranih za high-speed tehnike snimanja. Osim što je vizualno impresivno, predstavljanje svježe hrane u televizijskim reklamama u slow-motionu nadahnjuje i potiče zdrav način života. Lifestyle redatelji Marko Đilas i Radislav Jovanov Gonzo, direktor fotografije Sven Pepeonik, food stilisti Škuf i Gaga te Realov art director i fotograf Josip Matić samo su dio tima angažiranog na kampanji. Kako bi poruka bila još jača, legendarni Sabonis degustira i potvrđuje kvalitetu i svježinu prikazanih Lidlovih proizvoda. Tijekom pet dana snimanja ove sveobuhvatne kampanje snimljeno je oko 20 različitih setova pripreme hrane.
“Sva hrana u ovoj kampanji bila je stvarna, predstavljena kroz atraktivne snimke, što ostavlja vrlo moderan i privlačan dojam. Kvaliteta je nešto s čime Lidl nikada ne radi kompromis, tako da nije neobično da su odlučili angažirati vrhunske profesionalce. Ponosni smo što smo uspjeli predstaviti proizvode iz Lidla baš takvima kakvi jesu – vrhunski i beskompromisno svježi”- rekao je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe.