McCann Beograd razvio aplikaciju koja reklame pretvara u umjetnost
Zahvaljujući aplikaciji pod nazivom „msu ARt“ i virtualnoj stvarnosti, oglasni formati poput billboarda, city lighta te print oglasa postaju umjetnička djela, odnosno virtualni postav Muzeja suvremene umjetnosti.
Sa željom da najdragocjenija djela Muzeja suvremene umjetnosti u Beogradu prikažu široj javnosti pod sloganom „Najveći virtualni postav umjetničkih djela“, agencije McCann Beograd i Huge Media osmislile su aplikaciju koja će svakome omogućiti da uživa u djelima iz bogatih zbirki muzeja.
Besplatna aplikacija namijenjena je uređajima s Android operacijskim sustavom, a za download je dostupna putem Google Play aplikacije. Nakon što je aplikacija učitana na mobilnom uređaju, dovoljno je skenirati oglas ili billboard kako bi se na ekranu pojavilo jedno umjetničko djelo iz kolekcije MSU-a uključujući dodatne zanimljivosti o konkretnom djelu i njegovu autoru.
Unutar aplikacije dostupna je mapa s informacijama o pozicijama oglasnih formata koje je moguće skenirati, a zasad su to oglasi kompanija koje su podržale akciju; Coca-Cola, mts, Delhaize Serbia sa svojim brendovima Maxi i Shop&Go, Bambi Plazma te Halkbank.