McCann / Fahrenheit – najviše nagrađenih radova na Danima komunikacija!
Prvih deset mjeseci zajedničkog nastupa na tržištu dvije renomirane agencije za tržišno oglašavanje obilježili su brojni poslovni uspjesi.
Prvih deset mjeseci zajedničkog nastupa na tržištu dvije renomirane agencije za tržišno oglašavanje obilježili su brojni poslovni uspjesi. Nakon nekoliko osvojenih natječaja za velike klijente poput Hrvatskog Telekoma, Carlsberga i Raiffeisenbank, stigla su i velika strukovna priznanja.
Dugogodišnje iskustvo, profesionalizam i kvaliteta zajedničkog tima McCanna i Fahrenheita prepoznati su i na ovogodišnjim Danima komunikacija na kojima je agencija ovjenčana nagradama na čak tri natjecanja. Nagrade osvojene u Rovinju dolaze podjednako iz područja kreativnog i učinkovitog komuniciranja, od vanjskih do digitalnih medija:
IdejaX:
Pitroid “Posmrtni marš” – Zlato – nagrada IdejaX za najbolji rad u protekloj godini u kategoriji Trgovina i kućanstvo / 6 nagrada IdejaX finalist za radove: Pan “Nek’ se čuje do Rusije”, Multipower “Letak”, Njuškalo “Susjedi”, Pitroid “Posmrtni marš” te HT “MAXobitelj” koja je nagrađena i u kategoriji cjelovitih kampanja.
Effie:
Srebro u kategoriji Telekomunikacijske usluge za kampanju HT MAXobitelj / Srebro u kategoriji Pića za kampanju za Pan “Nek’ se čuje do Rusije” / Effie finalist u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge za kampanju RBA “Vrste kupaca” / Effie finalist u kategoriji Pića za kampanju “Ova Coca-Cola je za tebe”. Najučinkovitija agencija prema zbroju bodova za osvojene nagrade i finala!
Mixx:
Nagrada Mixx finalist u kategoriji Content Marketing & Social Media za rad B.net ”Top Fun akademija”
Outward:
Najvažnija nagrada na natjecanju – Zlato za rad Pan “Ako piješ, ne lijepi” u kategoriji Najbolji billboard.