McCann / Fahrenheit – najviše nagrađenih radova na Danima komunikacija!

Prvih deset mjeseci zajedničkog nastupa na tržištu dvije renomirane agencije za tržišno oglašavanje obilježili su brojni poslovni uspjesi.

1-1024x682

Foto: Pixsell

Prvih deset mjeseci zajedničkog nastupa na tržištu dvije renomirane agencije za tržišno oglašavanje obilježili su brojni poslovni uspjesi. Nakon nekoliko osvojenih natječaja za velike klijente poput Hrvatskog Telekoma, Carlsberga i Raiffeisenbank, stigla su i velika strukovna priznanja.

Dugogodišnje iskustvo, profesionalizam i kvaliteta zajedničkog tima McCanna i Fahrenheita prepoznati su i na ovogodišnjim Danima komunikacija na kojima je agencija ovjenčana nagradama na čak tri natjecanja. Nagrade osvojene u Rovinju dolaze podjednako iz područja kreativnog i učinkovitog komuniciranja, od vanjskih do digitalnih medija:

IdejaX:

Pitroid “Posmrtni marš” – Zlato – nagrada IdejaX za najbolji rad u protekloj godini u kategoriji Trgovina i kućanstvo / 6 nagrada IdejaX finalist za radove: Pan “Nek’ se čuje do Rusije”, Multipower “Letak”, Njuškalo “Susjedi”, Pitroid “Posmrtni marš” te HT “MAXobitelj” koja je nagrađena i u kategoriji cjelovitih kampanja.

Effie:

Srebro u kategoriji Telekomunikacijske usluge za kampanju HT MAXobitelj / Srebro u kategoriji Pića za kampanju za Pan “Nek’ se čuje do Rusije” / Effie finalist u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge za kampanju RBA “Vrste kupaca” / Effie finalist u kategoriji Pića za kampanju “Ova Coca-Cola je za tebe”. Najučinkovitija agencija prema zbroju bodova za osvojene nagrade i finala!

Mixx:

Nagrada Mixx finalist u kategoriji Content Marketing & Social Media za rad B.net ”Top Fun akademija”

Outward:

Najvažnija nagrada na natjecanju – Zlato za rad Pan “Ako piješ, ne lijepi” u kategoriji Najbolji billboard.