Mediatoolkit predstavlja novi alat za media monitoring & analytics

image-0001Mediatoolkit – media monitoring alat za praćenje relevantnih spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim medijima u stvarnom vremenu, koji je razvila zagrebačka digitalna agencija Degordian, od danas ima novi dizajn prilagođen za jednostavnije korištenje!

Novom verzijom Mediatoolkita željelo se informacije približiti svima, a ne samo marketinškim i PR stručnjacima. Informacije u današnjem poslovnom svijetu imaju veliku vrijednost i zato vjerujemo da bi svaka osoba u organizaciji morala imati pristup relevantnim informacijama upravo korištenjem media monitoring alata koji je u isto vrijeme moćan, ali i jednostavan za korištenje.

Najvažnije nove funkcionalnosti uključuju: redizajn, jednostavnije postavljanje ključnih riječi, račun na razini poduzeća, javne i privatne grupe te mogućnost dubinskih analiza i izvještaja. S ciljem približavanja svim korisnicima postavljanje ključnih riječi smo alat je doveden na novu razinu kako bi se omogućilo jednostavno i učinkovito korištenje i kvalitetnu pretragu.

Od sada je moguće korištenje Mediatoolkit računa na razini poduzeća gdje zaposlenici mogu imati odvojene račune i mogućnost kreiranja ključnih riječi unutar privatnih grupa dostupnih samo njima ili javnih grupa koje mogu dijeliti s ostalim kolegama i zaposlenicima. Nova verzija također predstavlja i nove funkcionalnosti u vidu analitike i izvještaja zbog toga što korisnici tj. marketinški i PR stručnjaci sve češće zahtijevaju detaljne analize spominjanja kako za svoje klijente tako i za nadređene. Pomoću novih izvještaja od sada je moguća usporedba ključnih riječi, a sve se lako može preuzeti u obliku excel tablice kako bi se olakšala izrada izvještaja.

Novi Mediatoolkit možete isprobati u 14-dnevnom besplatnom probnom periodu! Više informacija na: www.mediatoolkit.com