Mixx produžio prijave do 28. veljače: Što prije prijavite svoje digitalne kampanje, alate i platforme
Rok za prijave za natjecanje Mixx produljen je – stoga se požurite i prijavite svoje projekte do 28. veljače 2019.
Ovogodišnje izdanje natjecanja Mixx uvelo je važnu novost: među najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija odsad će se sa svojim projektima moći naći i izdavači, koji pritom dobivaju priliku da predstave svoje najbolje radove na festivalu Dani komunikacija u Rovinju. Pobjednici će se birati na temelju iskazanih kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija te postignutih rezultata, a svi koji misle da imaju ono što je potrebno za pobjedu mogu se prijaviti do 28. veljače 2019.
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Moguće je prijaviti radove koji su namijenjeni hrvatskom tržištu te su izvedeni u razdoblju od 1. siječnja 2018. do 1. ožujka 2019. godine. Ako je rad realiziran ranije, prijava je moguća pod uvjetom da je kampanja trajala i u navedenom periodu te da rad nije bio prijavljen na neko od ranijih Mixx natjecanja. Prvoplasirani rad s najvišim prosjekom ocjena iz svih kategorija cjelovitih kampanja – Brand Awareness, Direct Response and Lead Generation i Cross-Media Integration – dobiva titulu Best-in-Show te ima čast iskazati se na natjecanju Mixx Europe 2020, za što će troškove prijave snositi organizatori.
Pobjednici će biti proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na nacionalnom festivalu tržišnog komuniciranja Dani komunikacija u Rovinju od 28. do 31. ožujka 2019. godine.
Prijaviti se možete na www.danikomunikacija.com, a Pravilnik natjecanja Mixx sa svim detaljima pogledajte na poveznici.