Mladi kreativni tim osvojio D&AD New Blood Yellow Pencil 2020

Blanka Orhanović, Marta Zemljić i Ivan Josipović, troje studenata sa Sveučilišta u Zagrebu, osvojili su prestižnu nagradu D&AD New Blood Yellow Pencil za svoje kreativno rješenje za Nike.

Natjecanje D&AD New Blood Awards nagrađuje najkreativnije i najinovativnije studente u području marketinga i oglašavanja, a zagrebački trojac ove je godine osvojio žutu olovku za kampanju koju su kreirali za Nike prema pravom briefu, a ocjenjivali su ih najbolji kreativci industrije tržišnih komunikacija. Žuta se olovka dodjeljuje samo radovima koji su se istaknuli među konkurencijom svojom iznimnom kreativom te koji se odlikuju inovativnom idejom i besprijekornom realizacijom. Osvajanje ove prestižne nagrade označava ogroman uspjeh mladih kreativaca te im lansira kreativnu karijeru već u studentskim danima.

Nakon što su Ivan i Blanka 2019. godine osvojili nagradu D&AD za Bacardi, ove su godine Blanka, Ivan i Marta imali zadatak osmisliti kreativno rješenje za Nike, a glavni je cilj bio napraviti kampanju kojom bi se NikePlus Membership promovirao kao središnje mjesto za žensku populaciju između 14 i 19 godina. Mladi kreativci pokazali su da znaju razmišljati izvan okvira i osmislili kampanju kojom su preuzeli prazne prostore u Londonu i pretvorili ih u dance studije za djevojke te napravili skrivenu platformu GIRLS+ unutar NIKE+ aplikacije kojoj su mogle pristupiti samo djevojke te je ona služila za lociranje studija, tečaj plesa, društvena mreža i membership program.

Ovim su uspjehom Blanka, Marta i Ivan pokazali da hrvatske mlade nade itekako mogu konkurirati na globalnoj komunikacijskoj sceni. Čestitamo im na velikom trijumfu te se veselimo pratiti uzlet njihove karijere koja je već sada prepuna svjetskih priznanja i inovativnih kampanja.