HURA neprekidno radi kako bi pomogla članicama i svima koji djeluju u struci

Sada su aktivnosti koje zajedno možemo poduzeti za tržište važniji nego ikad. Donosimo pregled aktivnosti koje HURA poduzima u svrhu olakšavanja posljedica ove situacije svojim članicama i svima koji djeluju unutar industrije tržišnog komuniciranja.

Jasno je kako trenutačna situacija predstavlja rizik za gospodarstvo u cjelini. Zbog toga smo u redovnom kontaktu sa svim svojim članicama te smo zajedno s njima pripremili čitav set mjera za očuvanje stabilnosti koji upućujemo nadležnim institucijama, a kojima ćemo poduzetnicima koji djeluju unutar naše industrije olakšati te pomoći da budu jači nakon ovog neizvjesnog perioda.

Kreirali smo set konkretnih rješenja koje tražimo od Vlade RH i njezinih institucija da poduzmu. Njima će se doskočiti neizvjesnoj situaciji te pomoći svim poduzetnicima, a između ostalog i nama koji djelujemo u komunikacijskoj industriji. Razgovaramo sa svim akterima u industriji koji će odigrati bitnu ulogu u cijeloj priči te se povezujemo se s drugim strukovnim udrugama i organizacijama s kojima dijelimo stavove.

Iz dana u dan prikupljamo informacije i pratimo stanje u struci.

Budući da Hrvatska trenutno predsjedava Vijećem Europske unije, u komunikaciji smo ne samo s institucijama u Hrvatskoj već i s kolegama iz Europe, pa redovno sastavljamo izvještaj o tome što se događa s regulativom u industriji izvan naših granica te kako EU reagira na krizu.

S našim članovima iz sata u sat dijelimo korisne informacije i materijale, od informacija i raznih istraživanja pa sve do edukacije. Po žurnom smo postupku organizirali i besplatni webinar na temu utjecaja koronavirusa na agencije, koji je između ostaloga pokrio nove modele poslovanja za agencije, ali još važnije konkretne korake koje agencije mogu poduzeti za svoje klijente kako bi im potaknule poslovanje i idejama dodatno ojačale biznis.

Osnovali smo radne skupine koje se bave isključivo ovom temom iz raznih aspekata, kroz institucije, medije ili komunikaciju s klijentima, našim partnerima u ovoj priči.

Pojavila su se razna nova pitanja vezana uz poslovanje pa u suradnji s našom odvjetnicom pripremamo set pravnih savjeta koji će pomoći odgovoriti na njih.

Komuniciranje nam je postalo otežano, no sada je neizmjerno važno. stoga ističemo značaj redovnog kontakta unutar udruge. Organizirat ćemo redovne online callove sa svim svojim članovima. Na prvom održanom callu sudjelovalo je preko 50 predstavnika agencija! Sve smo ih pozvali i da redovno pišu za portal Media Marketing te javljaju svoje vijesti i novosti kako bismo kao industrija bili u tijeku.

Ukratko, mobilizirali smo sve dostupne resurse i radimo non-stop kako bi svojim članicama i svima koji djeluju u struci olakšali ovu situaciju te kako bismo što jači i zajedno izašli iz ove krize. Ljudi sada više nego ikada sjede pred televizorima i sve se događa online pa vidim da se na tržištu puno radi, što je odlično jer sam, na temelju brojnih istraživanja i podataka koje smo ovih dana analizirali, uvjerena da brendovi koji sada neće komunicirati neće dobro proći.  – Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.