Monografija Zaklade Adris i agencije Bruketa&Žinić OM osvojila Red Dot

Na najvećem i jednom od najcjenjenijih međunarodnih natjecanja na području vizualnih komunikacija nagrađena hrvatska publikacija u čijem je središtu izdubljeno jaje kao simbol prepoznavanja potencijala

monografija_Zaklade_Adris_2Na najvećem i jednom od najcjenjenijih međunarodnih natjecanja na području vizualnih komunikacija nagrađena hrvatska publikacija u čijem je središtu izdubljeno jaje kao simbol prepoznavanja potencijala

18. kolovoza 2014. u njemačkom Essenu objavljeni su dobitnici Red Dot nagrada, najveće i među najviše cijenjenim međunarodnim priznanjima na području vizualnih komunikacija. Nagradu je osvojila Monografija Zaklade Adris koju je u suradnji s Adris grupom osmislila i izradila agencija Bruketa&Žinić OM, nedavno nagrađena i na European Design Awards. Međunarodni žiri ocjenjivao je svaki od 7.069 radova uživo na sjednicama u trajanju od nekoliko dana, a među njima bili su primjerice Gustavo Greco (Brazil), Ali Bati (Turska) i Jack Renwick (Velika Britanija) koji su ujedno dobitnici i prestižnih kanskih lavova na Cannes Lions Festivalu.

Zaklada Adris, najveća korporativna zaklada u ovome dijelu Europe, svojim djelovanjem od 2007. godine promiče i potiče inovativnost i kvalitetu u znanstvenom i umjetničkom radu, podupire darovite učenike, studente i mlade znanstvenike, štiti i promiče hrvatsku izvornost te pomaže najpotrebitijima u hrvatskom društvu. Monografija Zaklade Adris je priča o prepoznavanju potencijala, sposobnosti da se gleda unaprijed i da se prave vrijednosti prepoznaju u trenutku dok još nemaju svoj konačni oblik. U središtu knjige nalazi se simboličko jaje, beskrajni potencijal života koji tek treba biti oslobođen. Svaki pojedini projekt kojeg je Zaklada podržala nastao je iz tog središta i sada živi svoj puni potencijal. Kroz stranice knjige čitatelj se može upoznati sa svim projektima koje je Zaklada podržala i rezultatima njihova rada.

“Kreativnost je najbolji put do uspjeha zbog čega Adris grupa u svemu teži biti drugačija, pa tako i u oblikovanju svojih korporativnih publikacija.”, izjavio je Predrag Grubić, direktor korporativnih komunikacija Adris grupe.

Poslovni uspjeh se odražava i kroz sredstva kojima komunicirate s tržištem, stoji na internetskim stranicama Red Dot-a, gdje se naglašava kako svaka poslovna inovacija zaslužuje najbolju komunikacijsku strategiju kako bi bila uspješna na tržištu i takve se strategije nagrađuju. Prema riječima osnivača i ravnatelja Red Dot natjecanja, prof. dr. Petera Zeca, u više od 20 godina Red Dot je uspio u kreiranju globalne platforme na kojoj se mogu nadmetati dizajneri vizualnih komunikacija iz cijeloga svijeta, a 2014. godine bilo ih je najviše do sada.