Na online žiriranju odabrani finalisti natjecanja IdejaX
Dva žirija su uz online diskusiju odabrala finaliste dviju skupina kategorija IdejeX – u nastavku pogledajte popis po natjecateljskim kategorijama.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već deset godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a natjecati se mogu u dvjema skupinama kategorija. U skupini kategorija Best on Market projekti se natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti, a konkurirati mogu cjelovite, integrirane kampanje, kao i pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju. Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje.
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Žiri skupine kategorija Best on Market predvođen je predsjednikom Danielom Vukovićem (McCann Zagreb), a činili su ga i Almir Okanović (BBDO Zagreb), Anselmo Tumpić (Studio TUMPIĆ/PRENC), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Ivan Tanić (Saatchi & Saatchi Hrvatska), Ivan Tušek (Degordian), Jurica Ćorluka (Señor), Sean Poropat (Studio Sonda), Tonči Klarić (UNFOLD), Vanja Ćinić (Bruketa&Žinić&Grey) te dvoje članova iz regije koji su se pridružili radi neutralnosti žiriranja: Ana Šutić (New Moment New Ideas Company) i Blaž Vuk (Pristop). Žiri je u finale poslao sljedeće projekte:
Hrana:
Brachia KIDS
Hrskanje koje pali
Latini
Alkoholna pića:
Teleportacija
Untouched by Light – Svjetlom netaknuto
Zaštićene zakonom
Bezalkoholna pića:
Deepest instagram profile 2
Duboko iznad svih
Spomenik neisklesanom tijelu
Trgovina i kućanstvo:
Dual purpose for a higher purpose
Fleka
Kod kuće je najbolje
Telekomunikacije:
A1 Lappsus
Điđi-Miđi
Klizanje
Poklon & Mir
Prilika života
Unlimited
Financijske i osiguravajuće usluge:
Povratak
Wiener. Osigurava vaš mir.
Društvene akcije:
Paperless
Tko pije, taj plaća
WC papir ti može spasit dupe!
Korporativne komunikacije:
Beskrajna čestitka
Razno:
Utorak Srijedom
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
Predsjednik žirija skupine kategorija Best of Ad-Making Nevio Marasović predvodio je žiri u sljedećem sastavu: Bruno Anković, Fran Mubrin (404), Igor Manasteriotti (Manasteriotti DS), Isa Živanović (Mint2), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Mladen Mileusnić (Digitalist), Nebojša Grbačić (Cvoke), Zoran Đukić (Đkć). Žiri je u finale uvrstio projekte u nastavku:
Digital:
20 godina A1 Hrvatska
A1 Lappsus
Deepest Instagram Profile 2
Human rebranding
Film:
#RBAosjecaj
Duboko iznad svih
ERSTE Pobjeda
Predaj. Prodaj!
Unlimited
Dizajn:
Bee’s Magic identitet proizvoda
Brand identitet & Dizajn etiketa
CHOZEN – Peace of Chocolate
DISCOVER SUN U
Dual purpose packaging
Farina posebna brašna
Grand Park Hotel Rovinj – oblikovanje vizualnog identiteta
Latini
Nagradni natječaj Vegeta 60
Spomenik neisklesanom tijelu
Untouched by Light – Svjetlom netaknuto
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Do proglašenja pobjednika sve informacije o natjecanju pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.