Na online žiriranju odabrani finalisti natjecanja IdejaX

Dva žirija su uz online diskusiju odabrala finaliste dviju skupina kategorija IdejeX – u nastavku pogledajte popis po natjecateljskim kategorijama.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već deset godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a natjecati se mogu u dvjema skupinama kategorija. U skupini kategorija Best on Market projekti se natječu prema poslovnim kategorijama industrija u kojima djeluju klijenti, a konkurirati mogu cjelovite, integrirane kampanje, kao i pojedinačni, jedinstveni dijelovi unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju. Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje.

Foto: Igor Šoban/PIXSELL

Žiri skupine kategorija Best on Market predvođen je predsjednikom Danielom Vukovićem (McCann Zagreb), a činili su ga i Almir Okanović (BBDO Zagreb), Anselmo Tumpić (Studio TUMPIĆ/PRENC), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Ivan Tanić (Saatchi & Saatchi Hrvatska), Ivan Tušek (Degordian), Jurica Ćorluka (Señor), Sean Poropat (Studio Sonda), Tonči Klarić (UNFOLD), Vanja Ćinić (Bruketa&Žinić&Grey) te dvoje članova iz regije koji su se pridružili radi neutralnosti žiriranja: Ana Šutić (New Moment New Ideas Company) i Blaž Vuk (Pristop). Žiri je u finale poslao sljedeće projekte:

Hrana:

Brachia KIDS

Hrskanje koje pali

Latini

Alkoholna pića:

Teleportacija

Untouched by Light – Svjetlom netaknuto

Zaštićene zakonom

Bezalkoholna pića:

Deepest instagram profile 2

Duboko iznad svih

Spomenik neisklesanom tijelu

Trgovina i kućanstvo:

Dual purpose for a higher purpose

Fleka

Kod kuće je najbolje

Telekomunikacije:

A1 Lappsus

Điđi-Miđi

Klizanje

Poklon & Mir

Prilika života

Unlimited

Financijske i osiguravajuće usluge:

Povratak

Wiener. Osigurava vaš mir.

Društvene akcije:

Paperless

Tko pije, taj plaća

WC papir ti može spasit dupe!

Korporativne komunikacije:

Beskrajna čestitka

Razno:

Utorak Srijedom

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Predsjednik žirija skupine kategorija Best of Ad-Making Nevio Marasović predvodio je žiri u sljedećem sastavu: Bruno Anković, Fran Mubrin (404), Igor Manasteriotti (Manasteriotti DS), Isa Živanović (Mint2), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Mladen Mileusnić (Digitalist), Nebojša Grbačić (Cvoke), Zoran Đukić (Đkć). Žiri je u finale uvrstio projekte u nastavku:

Digital:

20 godina A1 Hrvatska

A1 Lappsus

Deepest Instagram Profile 2

Human rebranding

Film:

#RBAosjecaj

Duboko iznad svih

ERSTE Pobjeda

Predaj. Prodaj!

Unlimited

Dizajn:

Bee’s Magic identitet proizvoda

Brand identitet & Dizajn etiketa

CHOZEN – Peace of Chocolate

DISCOVER SUN U

Dual purpose packaging

Farina posebna brašna

Grand Park Hotel Rovinj – oblikovanje vizualnog identiteta

Latini

Nagradni natječaj Vegeta 60

Spomenik neisklesanom tijelu

Untouched by Light – Svjetlom netaknuto

Foto: Igor Šoban/PIXSELL

Do proglašenja pobjednika sve informacije o natjecanju pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.