Na ovogodišnjim Danima komunikacija sveukupno 227 radova borit će se za priznanje struke

Službeno su zatvorene prijave za sva četiri strukovna natjecanja Dana komunikacija.

Važan dio festivala Dani komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja 2017. u hotelu Lone u Rovinju, upravo su strukovna natjecanja kada agencije i oglašivači pokazuju svoju kreativnost i znanja pred pomno odabranim članovima žirija. U natjecanjima IdejaX, Mixx, Effie i Young Lions Croatia snage će odmjeriti velike i male agencije industrije tržišnih komunikacija te njihovi klijenti, a ove je godine prijavljeno sveukupno 227 natjecateljskih projekata.

Natjecanje za najučinkovitije agencije i oglašivače Effie ove je godine posebno jako u prijavama iz financijskog i osiguravajućeg sektora, a za prestižnu nagradu gdje je uz učinkovitost vrlo važno strateško promišljanje borit će se sveukupno 51 projekt. U natjecanju kreativnosti IdejaX prijavljena su 73 projekta, pri čemu će ove godine još više agencija biti nagrađeno za svoje ideje i ostvarenja budući da su od ove godine organizatori uključili i zlatne, srebrne i brončane IdejeX kao kategorije nagrada.

Natjecanje MIXX, u kojemu se dodjeljuju nagrade za najbolje digitalne projekte, alate i platforme, bilježi porast od 5 prijava i 3 agencije više nego prošle godine, sa sveukupno 84 prijave. Prijavljeni radovi ocijenit će se na temelju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata. U konačnici, tu je i natjecanje koje se u potpunosti odvija tijekom samoga festivala. Young Lions Croatia nagrađuje timove najboljih mladih nada agencija, koji u roku od 24 sata moraju kreirati kampanje u kategorijama Cyber, Design i PR. Za natjecanje je prijavljeno 19 dvočlanih timova koji će u izolaciji od svojih starijih suradnika i klijenata pokazati da budućnost industrije leži u dobrim rukama.

Nagrade za sva četiri natjecanja dodijelit će se u sklopu Dana komunikacija, koji se održavaju od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, a tijekom smotri finalista pojedinih natjecanja svi posjetitelji festivala moći će vidjeti kakve projekte razvijaju agencije i oglašivači, ali i inspirirati se kako bi se priključili borbi za prestižne nagrade sljedeće godine.