Na SoMo Borac dolazi dobitnik zlata u Cannesu, a pričat će se i o TikToku kao biznisu
Poznati prvi predavači na 11. SoMo Borcu!
SoMo Borac powered by Httpool, koji se ove godine održava 11. godinu zaredom, pozicionirao se kao događaj koji okuplja digitalnu zajednicu i nagrađuje najbolje kreativce digitalne industrije. Prvi put događaj će se odvijati u formatu cjelodnevne konferencije koja će okupiti brojne stručnjake iz područja digitalnog marketinga.
Kao predavač na ovogodišnjem SoMo Borcu nastupit će Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka iz jedne od najboljih agencija u Švicarskoj, agencije Monami, koji će s publikom podijeliti svoja znanja o digitalnom marketingu i jednoj od najpopularnijih društvenih mreža. Vamanan će u svom predavanju TikTok as a business: And We Never Danced, predstaviti rad svoje agencije te način na koji oni koriste TikTok kao alat za zabavu i obrazovanje. Agencija Monami okuplja stručnjake i entuzijaste digitalnog svijeta iz Švicarske i Njemačke, a njihovo područje rada obuhvaća izrade strategija i kampanja te upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama.
Vamanan Puvaneswaran u posljednjih se par godina specijalizirao za storytelling, a prije toga je upravljao komunikacijom na društvenim mrežama u raznim medijskim kućama. Više od dvije godine radi u agenciji Monami u kojoj se u potpunosti posvetio TikToku, pa tako razvija ideje i strategije za širok raspon tema i klijenata.
Osim mnogima zanimljive teme TikToka kao vrlo popularne društvene mreže, na SoMo Borcu će se održati predavanje Award-winning DOOH ads you have to see! o nagrađivanim DOOH (Digital Out of Home) projektima. Predavanje će održati nagrađivani iskusni stručnjak u kreativnoj, reklamnoj, marketinškoj i tehnološkoj industriji, Dino Burbidge. Radio je u mnogim kreativnim industrijama, poput filmske, glazbene, oglašivačke, outdoor, industrije računalnih igara i mobilnih aplikacija. Dobitnik je brojnih nagrada za kreativnost i inovacije, uključujući zlato u Cannesu i BAFTA-u, a uvršten je i u BIMA 100, listu pojedinaca koji značajno doprinose oblikovanju budućnosti digitalne industrije Velike Britanije. Veliki je promotor kreativnosti i tehnologije u OOH, sudac na više panela za dodjelu OOH nagrada, a svoje znanje rado dijeli s tvrtkama kojima pomaže kreirati kampanje, osvojiti nagrade i ostaviti trag u industriji digitala.
SoMo Borac najvažnija je nagrada za digitalne radove u regiji koja se dodjeljuje jedanaestu godinu zaredom, a suorganizator ovog događaja je i Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI). Konkurencija je iz godine u godinu sve jača, a stručni žiri sve brojniji. Nagrade se dodjeljuju u dva streama – SoMo Media koji okuplja digitalne izdavače iz najvažnijih regionalnih medija te SoMo Advertising koji okuplja zajednicu digitalnih marketingaša iz cijele regije. Do utorka, 12. rujna, u sklopu akcije Back-to-Business, možete nabaviti ulaznice po cijeni od 99 eura.
Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.