Na što biste vi potrošili 100.000 kuna?

Kampanja ZOO agencije za UNIQA osiguranje.

U suradnji s UNIQA osiguranjem ZOO agencija kreirala je još jednu kampanju za jedan od vodećih osiguravajućih brendova u Hrvatskoj. Tema ove kampanje je velika nagradna igra u kojoj UNIQA osiguranje nagrađuje klijente koji odluče ugovoriti nove police osiguranja i to s čak 100.000 kuna i drugim vrijednim nagradama.

Koncept kampanje počiva na jednostavnom pitanju “Na što biste vi potrošili 100.000 kuna?”. Pitanje provocira odgovore koji su vrlo individualni. Netko bi si priuštio putovanje oko svijeta, netko bi preuredio stan, a netko bi, poput junaka iz novog spota UNIQA osiguranja, kupio konja. Želje, ma kako egzotične bile, postaju ostvarive. Samo se treba osigurati u UNIQA osiguranju i zaigrati nagradnu igru u kojoj je moguće osvojiti 100.000 kuna i druge vrijedne nagrade. Ovom nagradnom igrom UNIQA se pozicionira kao osiguranje koje ispunjava želje i koje svojim klijentima uvijek daje više.

Uz TV spot, kao dio kampanje, snimljen je i poseban video za Facebook i YouTube, a kreirana su i OOH rješenja, display oglasi, tiskani oglasi i landing page nagradne igre.

U kreaciji kampanje, pored ZOO agencije i tima iz UNIQA osiguranje, sudjelovali su redatelj Sašo Podgoršek te direktor fotografije Branko Linta. Na konja je zajahao glavni glumac Matija Kačan čija je partnerica kobila Aisha odradila cjelodnevno snimanje poput prave profesionalke.