Najavljeno 14. izdanje SEMPL-a

29. i 30 studenog u Portorožu održat će se još jedan SEMPL (seminar medijskih trendova) koji će i ove godine okupiti svjetske stručnjake na brojnim predavanjima, radionicama, panel diskusijama i društvenim događanjima.

29. i 30 studenog u Portorožu održat će se još jedan SEMPL (seminar medijskih trendova) koji će i ove godine okupiti svjetske stručnjake na brojnim predavanjima, radionicama, panel diskusijama i društvenim događanjima.

Osim strukovnog dijela programa, 14. godinu za redom bit će dodijeljene nagrade sempler za najbolje medijske strategije protekle godine u regiji. Sempleri se već nalaze na policama agencija kao što su: Publicis Slovenija, Digitel Medijski Servisi Hrvatska, Fastbridge Srbija, OMD Hrvatska, Pristop Slovenija, Imago Hrvatska, Saatchi&Saatchi Slovenija, Luna TBWA Slovenija i drugih. Sempl nagrađuje cjelovite, strateški realizirane kampanje koje spajaju inovativnost i efikasnost.

Više informacija na www.sempl.si.