Nakon rekordnog broja prijava i žestoke konkurencije, saznajte tko se našao u finalu IdejeX 2023!
Tri su žirija uz online diskusiju odabrala finaliste četiri skupine kategorija nacionalnog natjecanja kreativnosti IdejeX – u nastavku pronađite popis po natjecateljskim kategorijama!
Foto: Šime Zelić/PIXSELL
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već 13 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, a ove godine agencije su se mogle natjecati u čak četiri skupine kategorija: I. Best on Market; II. Best of Ad-Making; III. Best Branding & Rebranding te u novoj kategoriji IV. Best of Positive Change. Odluka žirija nije bila laka jer je u konkurenciji ove godine bio rekordan broj projekata – gotovo 160!
Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 kategorija poslovanja, te u novoj skupini natjecanja Best of Positive Change, ocjenjivao je žiri u sljedećem sastavu, koji je kao predsjednik predvodio Jakov Vilović (UTORAK): Ana Burazer (McCann Zagreb), Ivan Čadež (BBDO Zagreb), Jurica Ćorluka (Señor), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Marin Ostojić (ZOO agencija), Igor Škunca (Pro media group), Ivan Tanić (Šanavala), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey).
Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini ocjenjivao je žiri predvođen predsjednikom Hrvojem Škurlom (PINK MOON): Filip Filković, Judita Gamulin, Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Đuro Korać (Nivas), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Maja Šplajt (Real grupa), Miran Tomičić (Octopus Ink), Jurica Vuković (EuroART93).
Treća skupina kategorija Best Branding & Rebranding i ovoga je puta prepoznala najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove skupine odlučivali su, na čelu s predsjednikom Seanom Poropatom (Studio Sonda), stručnjaci za dizajn, među kojima je i troje članova žirija skupine Best of Ad-Making specijaliziranih za dizajn: Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Jurica Koletić (Studio Size), Ana Lozica (MinusMinus Agency), Miran Tomičić (Octopus Ink).
Projekti su navedeni po kategorijama abecednim redom, a možete ih pronaći na poveznici. Čestitke svim finalistima!
Proglašenje najboljih među finalistima i svečana dodjela nagrada očekuju nas na novom izdanju Dana komunikacija, a održat će se u hotelu Lone 21. travnja u 21 h u glavnoj festivalskoj dvorani!