Neka traje užitak uz Jamnicu
Jamnica, jedan od najdugovječnijih domaćih brendova, u novoj kampanji „Najbolja uz život“ naglašava prirodne ljepote hrvatskih regija te tako odaje priznanje zemlji iz koje dolazi.
Jamnica, jedan od najdugovječnijih domaćih brendova, u novoj kampanji „Najbolja uz život“ naglašava prirodne ljepote hrvatskih regija te tako odaje priznanje zemlji iz koje dolazi.
Ovakav kreativan koncept osmislio je uigrani tim Unex Grupe: kreativni direktor Krunoslav Serdar te copywriteri Iva Ušćumlić i Alen Grozaj. Za produkciju se, pod redateljskom palicom Brune Ankovića, pobrinuo Welcome Production, a TV spot prati pjesma Parnog Valjka „Pusti nek traje“ u novom aranžmanu D’Knocka i Tihomira Preradovića.
Kampanja podrazumijeva kako je svaka od regija posebna, neovisno o tome je li u pitanju druženje na splavi uz tradicionalni fiš paprikaš, plovidba Neretvom, piknik, proslava u istarskoj stanciji u sunčano poslijepodne ili večera u Komiži, jedno im je svima zajedničko – Jamnica je najbolja.