Nova era kreativnosti – IdejaX Awards 2025 otvara prijave uz nove i redefinirane kategorije te sustav bodovanja

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja kreativnosti IdejaX, koje već 15 godina pomiče granice kreativnosti, a u novoj sezoni za prijavitelje priprema cijelu novu skupinu kategorija i unaprijeđeni sustav bodovanja.

Najveća nacionalna nagrada za kreativnost IdejaX, organizirana pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u okviru festivala Dani komunikacija, ove godine dolazi u novom ruhu i donosi brojne novitete. Već 15 godina prepoznaje i nagrađuje najbolje ideje, hrabre vizije i odvažne inovacije, a u novom izdanju uvodi proširene kategorije i unaprijeđeni sustav bodovanja. Bez obzira na to dominirate li tržišnim segmentima, redefinirate upotrebu komunikacijskih kanala, transformirate brendove ili mijenjate svijet nabolje – sada postoji kategorija u kojoj vaša kreacija može zablistati.

Best on Market, Best in Channel, Best Branding & Rebranding, Best of Positive Change – četiri su natjecateljske skupine u kojima prijavitelji ove godine mogu pokazati snagu i uspješnost svojih najboljih kreativnih ideja. Uz već postojeće, Best in Channel nova je skupina u kojoj se nagrađuje najbolja ideja u službi tržišne komunikacije u 13 kategorija:

  • Najbolji TV spot & film
  • Najbolji online video – kratki format
  • Najbolji online video – dugi format
  • Najbolji print (oglas, publikacija, plakat)
  • Najbolji outdoor – OOH
  • Najbolji outdoor – DOOH
  • Najbolji audio & radio
  • Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja
  • Najbolja ambalaža – mala naklada
  • Najbolja ambalaža – velika naklada
  • Najbolji digital – web-stranice
  • Najbolji digital – društvene mreže i
  • Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.

Velika završnica na Danima komunikacija

Projekt može biti prijavljen u samo jednu kategoriju unutar skupina I. Best on Market, III. Best Branding & Rebranding te IV. Best of Positive Change, ali u više kategorija unutar nove skupine Best in Channel, a od ove je godine uveden i novi sustav bodovanja koji možete proučiti u Pravilniku.

Ovogodišnja je novost i da dobitnici brončanih, srebrnih i zlatnih nagrada, kao i dobitnik Grand Prixa neće biti poznati prije samih dodjela, tako da u kalendarima obavezno rezervirajte 16. svibnja, kada će dobitnici biti proglašeni na svečanoj dodjeli u sklopu Dana komunikacija u Rovinju.

Sudjelovanje i prijave

Za sudjelovanje je potrebno ispuniti jednostavnu online prijavnicu u kojoj je potrebno navesti naziv rada, ime agencije i klijenta, kategoriju prijave, strateške partnere i individualna priznanja pojedincima koji su najviše zaslužni za uspjeh rada. Sudionici u sklopu prijavnice dostavljaju i rad, koji može biti prezentiran u obliku videosažetka u trajanju od najviše dvije minute ili kao .PDF dokument.

Kreativnost danas više nema okvire, a IdejaX to je prihvatila, redefinirajući pravila igre, i sve prilagodila kreativnim predvodnicima tržišnih komunikacija, stoga – ne oklijevajte, nego se prijavite! Kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 18. veljače 2024. do 6. ožujka 2025., a prijavni period za sve skupine otvoren je do 6. ožujka 2025.

Više informacija pronađite na službenim stranicama natjecanja.