Nova H2W radionica: Kako kreativnim procesom stići do “eureka” momenta
U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 10. veljače 2014. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Vodič kroz kreativni um.
Nova radionica HOWtoWOW akademije bavi se ključnim principima kreativnosti i procesom nastanka svježih ideja.
U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 10. veljače 2014. održat će se nova radionica HOWtoWOW akademije na temu Vodič kroz kreativni um. Gost predavač, Dave Birss govorit će o kreativnosti kao procesu u kojem postavljene korake treba slijediti određenim redom kako bi došli do izvrsne ideje. Predavač će pokušati otkriti i kako funkcionira mozak, kako radi poveznice te kako doći do onog ‘eureka’ momenta? Polaznici radionice imat će prilike uživo sudjelovati u demonstracijama ključnih principa kreativnosti i svježih ideja.
Ova inspirativna radionica analizirat će i velike kreativne mogućnosti koje nudi tehnologija, a koje do sada nitko nije prakticirao te će dokazati kako trendove u tehnologiji možemo iskoristiti u našoj komunikacijskoj praksi. Kreativne i brainstorming tehnike biti će ilustrirane primjerima izvanredne marketinške prakse, a polaznici će moći saznati i kako kreativni proces vidi moderna neuro znanost ne bi li shvatila kako mozak smišlja ideje.
Dave Birss proveo je godine kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup. Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Vodi ‘the Future of Advertising podcast’ dostupan na iTunesima, te je autor izvrsne knjige ‘A Used Guide to the Creative Mind’. Ove godine bio je član Cannes žirija za Digital Advertising gdje je pregledao stotine radova, odmah isključio mnoge, diskutirao par desetaka te popis s kolegama iz žirija sveo na sve 3 nagrađena.
HOWtoWOW akademija namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.
Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/