Nove Konzumove kampanje iz Imagove tvornice ideja

Imago reklamna agencija izradila je dvije važne regionalne kampanje za Konzum. Riječ je o kampanjama za Konzum mesnice i Konzum pekarnice.

krafnaImago reklamna agencija izradila je dvije važne regionalne kampanje za Konzum. Riječ je o kampanjama za Konzum mesnice i Konzum pekarnice.

Nakon što je napravljen redizajn vizualnog identiteta, pred Imago je stavljen važan zadatak smišljanja komunikacije Konzumovih pekarnica. Agencija je dobila zadatak kreirati kampanju koja će istaknuti prednosti poput svježe pečenih proizvoda kroz cijeli dan i širokog asortimana peciva i kolača, koje ih čine boljim pekarnicama.

Uzimajući u obzir navedene ciljeve Imago je došao do kreativnog rješenja i poruke koja čini njegov temelj: Konzum pekarnice. Za mrvicu bolje.

Iz te poruke proizašla je čitava kampanja, kao i upečatljiv televizijski spot u suradnji s producentskom kućom Riba Ribi Grize Rep i redateljem Markom Đilasom.

Spot kroz niz vizualno atraktivnih scena pekarskih proizvoda prenosi duh više od 350 Konzumovih pekarnica, popraćen spikerskim glasom koji uz svaki od prikazanih proizvoda izgovara poruku nadahnutu glavnom idejom kampanje:

„Domaći kruh – mrvicu svježiji.“, „Kukuruzni baguette – mrvicu hrskaviji.“, „Croissant – mrvicu čokoladniji.“…

Nakon pekarnica na red su došle Konzumove mesnice. S obzirom da je ponovno bila riječ o regionalnoj kampanji, smišljena je jednostavna poruka temeljena na poznatoj izreci koja ističe pristupačnost i jednostavnost kupovine u mesnicama s najširom ponudom mesa: Samo reci pa ispeci.

TV spot za mesnice je također snimljen u suradnji s Riba Ribi Grize Rep te je prvo emitiran na tržištu BIH. Spot kroz niz scena s primjerima mesa iz ponude i sugestijom simpatičnog mesara da samo trebamo reći što želimo, pokazuje da te mesnice doista imaju sve što kupac poželi.