Nukleus ponovno šiša konkurenciju svojim Frizitkama

Nukleus kreativna agencija prvo je svojim Frizitkama osvojila žirije Sudnjeg dana i ADCC-a, još davne 2010., a budući da dobra ideja nema rok trajanja, ovih su dana Frizitke uvrštene na ekskluzivnu listu 30 najoriginalnijih vizitki iz cijeloga svijeta.

Frizitka_03

Nukleus kreativna agencija prvo je svojim Frizitkama osvojila žirije Sudnjeg dana i ADCC-a, još davne 2010., a budući da dobra ideja nema rok trajanja, ovih su dana Frizitke uvrštene na ekskluzivnu listu 30 najoriginalnijih vizitki iz cijeloga svijeta.

Frizitke, posjetnice frizerskog salona Zig-Zag, nastale su promišljanjem o tome zašto korisnik/korisnica odlazi upravo u taj salon, što ga/ju tamo vraća i zašto ga preporučuje svojim poznanicima. Zaključili smo kako odgovor leži u iskusnom i profesionalnom baratanju škarama te originalnim frizurama kao rezultatu šišanja, bojenja i oblikovanja. Obje smo prednosti salona odlučili prenijeti na posjetnice te istovremeno omogućiti djeci korisnika (ali i djetetu koje vječno čuči u nama) jednostavnu igru škaricama dok čeka mamu ili tatu u salonu.

Stoga smo stvorili ove male “čupave” posjetnice. Inspirirane su tradicionalnim kvartovskim oglašavanjem po stupovima i haustorima, gdje se broj telefona multiplicira na dnu A4 papira i isjecka kako bi zainteresirani prolaznici mogli otkinuti i zadržati komadić papira s brojem.

Po sličnom principu, ove interaktivne posjetnice pretvaraju primaoca u spretnog frizera. Nakon savijanja kartice i izrezivanja trakica na za to označenim mjestima otvaraju se neograničene stilske mogućnosti za oblikovanje papirnate kose. Frizitka tako može poprimiti izgled punkera, hip hopera, ćelavca i Barbike itd. Tipične muške i ženske boje te različiti izrazi “lica” doprinijeli su dodatnom efektu personifikacije posjetnice.