Nukleus ponovno šiša konkurenciju svojim Frizitkama
Nukleus kreativna agencija prvo je svojim Frizitkama osvojila žirije Sudnjeg dana i ADCC-a, još davne 2010., a budući da dobra ideja nema rok trajanja, ovih su dana Frizitke uvrštene na ekskluzivnu listu 30 najoriginalnijih vizitki iz cijeloga svijeta.
Nukleus kreativna agencija prvo je svojim Frizitkama osvojila žirije Sudnjeg dana i ADCC-a, još davne 2010., a budući da dobra ideja nema rok trajanja, ovih su dana Frizitke uvrštene na ekskluzivnu listu 30 najoriginalnijih vizitki iz cijeloga svijeta.
Frizitke, posjetnice frizerskog salona Zig-Zag, nastale su promišljanjem o tome zašto korisnik/korisnica odlazi upravo u taj salon, što ga/ju tamo vraća i zašto ga preporučuje svojim poznanicima. Zaključili smo kako odgovor leži u iskusnom i profesionalnom baratanju škarama te originalnim frizurama kao rezultatu šišanja, bojenja i oblikovanja. Obje smo prednosti salona odlučili prenijeti na posjetnice te istovremeno omogućiti djeci korisnika (ali i djetetu koje vječno čuči u nama) jednostavnu igru škaricama dok čeka mamu ili tatu u salonu.
Stoga smo stvorili ove male “čupave” posjetnice. Inspirirane su tradicionalnim kvartovskim oglašavanjem po stupovima i haustorima, gdje se broj telefona multiplicira na dnu A4 papira i isjecka kako bi zainteresirani prolaznici mogli otkinuti i zadržati komadić papira s brojem.
Po sličnom principu, ove interaktivne posjetnice pretvaraju primaoca u spretnog frizera. Nakon savijanja kartice i izrezivanja trakica na za to označenim mjestima otvaraju se neograničene stilske mogućnosti za oblikovanje papirnate kose. Frizitka tako može poprimiti izgled punkera, hip hopera, ćelavca i Barbike itd. Tipične muške i ženske boje te različiti izrazi “lica” doprinijeli su dodatnom efektu personifikacije posjetnice.