Objavljen THE GUNN REPORT 2015.

The Gunn Report je objavio svoj izvještaj za 2015. godinu

Prenosimo sa Media Marketinga:

The Gunn Report je objavio svoj izvještaj za 2015. godinu, koji daje cjelokupan pregled učinka na svjetskoj oglašivačkoj sceni u 2015. godini. Prema podacima objavljenog izvještaja, u protekloj godini najviše nagrada sa festivala širom svijeta otišlo je u SAD, dok su na drugom i trećem mjestu Velika Britanija i Australija. Kada su u pitanju agencijske mreže, najuspješnija na festivalima bila je BBDO, koju prate Leo Burnett i DDB na drugom i trećem mjestu.

Agencija sa najviše nagrada u 2015. godini bila je BBDO New York, nakon koje idu adam&eve DDB London i Almap BBDO Sao Paolo. Kampanja Always #LikeAGirl je bila najuspješnija na natjecanjima, a prate je John Lewis “Monty’s Christmas” i “Nazis Against Nazis – Germany’s Most Involuntary Charity Walk“, dok su se među kompanijama izdvojili Volkswagen, Samsung i Nike.

Više detalja možete pronaći na ovom linku.