Objavljeni članovi žirija natjecateljske kategorije Best Practice ovogodišnjeg Golden Druma
Žiri natjecateljske kategorije Best Practice 23. izdanja Golden Druma činit će jedanaest vrhunskih stručnjaka kreativne industrije.
Dobitnik nagrade Cannes Grand Prix, Eduardo Marques, izvršni kreativni direktor kreativne agencije 180LA iz Kalifornije, predsjedava ovogodišnjim žirijem za natjecateljsku kategoriju Best Practice.
Pridružit će mu se deset najboljih međunarodno priznatih stručnjaka kreativne industrije; Cüneyt Devrim, Managing Partner (Project House Havas İstanbul, Turska), Malek Ghorayeb, Regional Executive Creative Director (Leo Burnett Beirut, Libanon), Andrey Gubaydullin, Owner and Creative Director (Voskhod, Rusija), Sebastian Hejnowski, Chief Executive Officer (MSLGROUP, Central and Eastern Europe, Poljska), Antero Jokinen, Founding Partner & Creative Director (358, Helsinki, Finska), Tomasz Pirc, Founding Partner, UX & Strategy Consultant (Innovatif, Slovenija), Dora Pružincová, Creative Director (Young & Rubicam Prague, Republika Češka), Jorg Riommi, Chief Creative Officer (Publicis, Rumunjska), Anneli Rispens, Chief Social Officer (DDB EMEA) / Manager Content & Community (DDB & Tribal Amsterdam, Nizozemska) i Harjot Singh, Executive Vice President, Chief Strategy Officer (Europe, McCann Worldgroup EMEA, Ujedinjeno Kraljevstvo).
U društvu vrhunskih stručnjaka kreativne industrije, Eduardo Marques pozdravlja evoluciju Golden Druma iz oglašivačkog festivala u festival kreativnosti.
„Običavao sam govoriti kako mrzim oglašavanje. Kao i svi ostali. Ljudi ne žele da ih ometamo, oni žele da ih zabavljamo. Žele upijati informacije, smijati se, plakati. Žele interakciju, da ih iznenadimo ili da im pomognemo. To je ono čime se bave brilijantne ideje. Postaju dio nečijeg života. Oglašavanje je ograničen i zastarjeli termin. Festival se uistinu razvija u pravom smjeru.“, istaknuo je Marques.
Više informacija možete naći na: www.goldendrum.com.