Objavljeni dobitnici Golden Druma 2025, Imago Ogilvy osvojio tri bronce

Vrhunac festivala Golden Drum bila je dodjela nagrada, održana u partnerstvu s Mastercardom 14. listopada 2025. u Portorožu, Sloveniji. Ovogodišnje izdanje obilježilo je 31. godišnjicu festivala — važnu prekretnicu koja potvrđuje više od tri desetljeća kreativne izvrsnosti i inovacije.
Golden Drum 2025 slavio je najistaknutije kreativne radove iz 40 zemalja Europe. Komentirajući ovogodišnje pobjednike, predsjednica Golden Druma, Mojca Briščik, izjavila je: Golden Drum okupio je neke od najmaštovitijih i najvizionarskijih umova u vrtlogu ideja, rasprava i inspiracije. Iz tih se razgovora izdvojio najupečatljiviji rad — obilježen originalnošću, hrabrim promišljanjem i majstorskom izvedbom — postavljajući nove standarde kreativne izvrsnosti. Svima našim pobjednicima i finalistima — vaš talent, predanost i strast prema kreativnosti doista su zaslužili ovo priznanje.
Pogledajte fotografije pobjednika ovdje.
POBJEDNICI
Žiriji Golden Druma 2025 prepoznali su izniman kreativni rad te dodijelili ukupno 55 Bronze Drumova, 40 Silver Drumova, 27 Golden Drumova i 15 Grand Prix nagrada, od 229 radova u užem izboru.
- Network of the Year: McCann Worldgroup
- Agency of the Year: LePub, Milano
- Independent Agency of the Year (uz podršku NLB-a): Ain’t
- Media Agency of the Year: Publicis Media
- Production Agency of the Year: Organic Film
- Brand Grand Prix (powered by Poli): Heineken, za izvanredno kreativno postignuće
- U sklopu “All Juries” sekcije, Best of Genius Loci i Best of Social Good dodijeljeni su agenciji McCann Athens za kampanju „The Wedding Rice“ napravljenu za klijenta Wikifarmer.
- Game Changer (powered by Telemach Slovenija) pripao je agenciji LePub, Milano za inovativni projekt Fixables, kreiran za Philips.
Najuspješnija agencija iz Adriatic Regije, dobitnica posebne nagrade Adriatic Agency of the Year (powered by Zavarovalnica Triglav), postala je Via Media, Sarajevo. Drugo mjesto osvojila je hrvatska agencija Imago Ogilvy, dok je Studio Tumpić/Prenc iz Rovinja podijelio peto mjesto s još tri agencije.
Ugledna titula Creative Director of the Year dodijeljena je Panosa Pagonisu, kreativnom direktoru iz McCann Athens iza kampanje “The Wedding Rice”.
Dodatno obogaćujući svečanost večeri, Marcin Sosiński, Chief Creative Officer agencije Dentsu Creative Poland & CEE, primljen je kao najnoviji član Golden Drum Hall of Fame, pridruživši se uglednoj skupini kreativnih vizionara koji nisu samo služili kao inspiracija, već su duboko utjecali na svijet kreativnosti kakav poznajemo.
Kampanja Take a break, stay awake za INU, agencije Imago Ogilvy (OGILVY), kao hrvatski pobjednik, osvojila je čak tri Bronze Druma u: One-Channel Drumu (D. AUDIO / Radio & Audio), Omni-Channel Drumu (D. DIGITAL, MOBILE & TECHNOLOGY / Creative use of AI/AR, Data/Insight, Metaverse, NFT) i Craft Drumu (C. DIGITAL CRAFT / Use of Creative Data & AI).
POBJEDNICI NATJECANJA YOUNG DRUMMERS
U natjecanju Young Drummers, održanom u suradnji s Mastercardom Slovenija, pobjedu su odnijeli Vojtěch Vaník i Joanna Santarius iz Saatchi & Saatchi Prague sa svojom pobjedničkom serijom plakata “Being Accepted Since 1980”.
Čestitamo svim nagrađenim projektima i inspirativnim timovima koji stoje iza njih!