Objavljeni finalisti EACA Care Awards natjecanja
13. lipnja 2014. godine u Bruxellesu objavljena je lista shortlistanih radova, točnije 32 kampanje društvenih medija iz 17 država koje su prošle predselekciju i ušle u izbor za finalno žiriranje 2014 EACA Care Awards natjecanja.
13. lipnja 2014. godine u Bruxellesu objavljena je lista shortlistanih radova, točnije 32 kampanje društvenih medija iz 17 država koje su prošle predselekciju i ušle u izbor za finalno žiriranje 2014 EACA Care Awards natjecanja. Žiri se sastoji od panela članova Europskog parlamenta te agencijskih i medijskih predstavnika. Drugi krug žiriranja će se održati 15. listopada u Europskom parlamentu, a cjelokupan popis finalista možete pogledati ovdje.
Za natjecanje ukupno su bile prijavljene 73 kampanje iz 26 država i to u četiri kategorije: Neprofitne organizacije i nevladina tijela, Vladine udruge i povezane organizacije, Lokalni i regionalni organi vlasti te Korporativna vlast, koja omogućava komercijalnim subjektima da se priključe s kampanjama koje promoviraju brigu za zajednicu, sigurnost, okolinu i razvitak mladih ljudi.
Pobjednici 2014 EACA Care Awards natjecanja će biti objavljeni u Europskom parlamentu 19. studenog 2014. godine i primit će priznanje od strane predsjednika Vijeća, a registracija za ceremoniju će uskoro biti otvorena na službenoj stranici Care Awards-a www.careawards.eu/.
Glavni cilj EACA Care Awards natjecanja je osvijetliti osobitu kontribuciju oglašavačke industrije društvu birajući i slaveći najsnažnije i relevantne kampanje društvenih medija. EACA Care Awards obuhvaća teme kao javno zdravstvo, okoliš, održiva potrošnja, javna sigurnost, invaliditet, ljudska prava, diskriminacija, nasilje u obitelji, iskorištavanje djece (povreda prava djece), beskućništvo, edukacija i slične teme koje spadaju u današnju društvenu problematiku. Prijava na The Care Awards natjecanje predstavlja jedinstvenu priliku za predstavljanje korporativno socijalne odgovornosti važnoj političkoj publici. Glavna namjera ovogodišnje ceremonije je naglasiti specifične doprinose reklamne industrije društvu, selektirajući i nagrađujući najuspješnije kreativne kampanje u domeni socijalnog marketinga.
EACA Care Awards je podržana od strane ACT Responsible, neprofitne inicijative koja promovira odgovorno komuniciranje na održivosti, pravičnom razvoju i socijalnoj odgovornosti. Svi prijavljeni bit će uključeni u ACT Responsible online galeriju i kvalificirani za svjetsku turneju izložbi The ACT ResponsibleWorld Tour Exhibition.
Detaljnije o The European Association of Communications Agencies (EACA)
The European Association of Communications Agencies (EACA) je organizacija bazirana u Bruxellesu, čija je misija predstaviti sveobuhvatnu uslugu poslovnih komunikacija medijskih agencija i udruženja agencija u Europi. Njezin cilj je promocija poštenog i djelotvornog oglašavanja, visoko profesionalnih standarada i značaja doprinosa oglašavanja u slobodnoj tržišnoj ekonomiji, kao i poticanje bliskih kooperacija između agencija, oglašivača i medija u europskim oglašivačkim tijelima. Za više informacija posjetite www.eaca.eu.
Detaljnije o ACT Responsible
Advertising Community Together (ACT) je neprofitna inicijativa koja promovira i inspirira odgovorno komuniciranje na održivosti, pravičnom razvoju i socijalnoj odgovornosti. Kroz jedinstvenu kolekciju, ACT Responsible prikazuje kako oglašivački profesionalci sa svih strana svijeta mogu koristiti njihov ključni talent – kreativnost – kao pozitivnu funkciju u obraćanju krucijalnim problemima današnjeg svijeta. Svoju misiju promovira u svjetskim okvirima, kroz The Expo, jedinstvenu putujuću izložbu, preko konferencija, partnerstva medija i putem izvanredne i besplatne baze podataka reklamnih kampanja dostupnih na http://www.act-responsible.org.