Odabrani Effie Awards Europe finalisti – a među njima su i projekti MediaCom Zagreba i Studija Sonde!

Žiri natjecanja Effie Awards Europe među finaliste uvrstio je čak 50 projekata – a među njima su i tri projekta iz Hrvatske!

Effie Europe godišnje je natjecanje koje nagrađuje najučinkovitije komercijalne komunikacijske kampanje u Europi, simbol je dokazane marketinške učinkovitosti i priznanje partnerstvu oglašivača i agencija. Među 50 finalista, 34 su ušla u uži izbor u općem natjecanju, a 16 u kategoriji Best of Europe. Završni krug žiriranja za opće kategorije održat će se 2. i 3. studenog.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL

Hrvatski su finalisti projekti Dogvertising agencije MediaCom Zagreb i Pedigree Dentastixa u kategoriji Marketing Innovation Solutions te projekt te 100% COVID-Free Journey agencije Studio Sonda i Gradske knjižnice Poreč u dvjema kategorijama: Best of Europe – Critical Response/ Critical Pivot i Best of Europe – Small Budget. Ove su projekte i žiriji hrvatskih strukovnih natjecanja na dodjeli nagrada u sklopu DK Homea presented by A1 u lipnju nagradili brojnim statuama. Čestitamo im i želimo sreću i u europskom finalu!

Finalisti natjecanja Effie Europe dolaze iz Belgije, Hrvatske, Češke, Danske, Grčke, Finske, Francuske, Italije, Latvije, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Španjolske, Švedske, Nizozemske, Turske, Ujedinjenog Kraljevstva i Ukrajine, a ovdje možete pogledati cijeli popis finalista.

Ovogodišnjim žirijem predsjedavaju Claire Miller (Global Head of Strategy u Lego Agency, Lego Group) i Vincent Garel (Executive Vice President u TBWA\Groupe). Jako sam uzbuđena što sam odabrana da predsjedavam ovogodišnjim natjecanjem Effie Awards Europe, u kojem mogu raditi s nizom talentiranih individualaca iz cijele industrije. Veselim se uranjanju u prošlogodišnje strateške radove i ideje te vođenju bogatih razgovora i debata s kolegama iz žirija, rekla je Claire Miller.

Vincent Garel komentirao je: Efikasnost je istinski test onoga što se događa kada najpametnije komunikacijske strategije i najbistrije kreativne ideje susreću stvarni svijet. To je jedini test koji je važan. Efikasnost je najbolja prečica za definiranje sposobnosti komunikacija da mijenja svijet mijenjajući vjerovanja, stavove i ponašanja. Oduševljen sam što predsjedavam ovim izdanjem natjecanja i ne mogu dočekati da otkrijem kako su se oglašivači i agencije dokazali u jedinstvenim izazovima našeg doba.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Ovogodišnji žiri sastoji se od gotovo 100 profesionalaca iz 24 europske zemlje koji će odrediti pobjednike 2021. Podsjećamo, čak pet stručnjakinja – Iva Ančić, Dunja Delić, Tatjana Munjas, Alina Radusin i Ines Umićević – predstavlja Hrvatsku u ovom prestižnom žiriju.

Natjecanje Effie Awards Europe organizira The European Association of Communications Agencies (EACA) u suradnji s tvrtkama Procter & Gamble, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), The European Publishers’ Council, Adforum.com i Viva Xpress Logistics.

Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj organizira HURA, a oglašivačima je to najvažnije natjecanje u domaćoj industriji tržišnih komunikacija.