Održan ispit za EAC

Treći put od lansiranja u 2012. godini, 230 mladih profesionalaca iz neke od članica European Association of Communications Agencies (EACA) u Europi, Srednjeg Istoka i Africi, uključivo HURA-u, imali su priliku steći European Advertising Certificate (EAC), temeljnu kvalifikaciju za ambiciozne nove početnike s do dvije godine iskustva u industriji.

eaca_certificate_logo_rgb_awTreći put od lansiranja u 2012. godini, 230 mladih profesionalaca iz neke od članica European Association of Communications Agencies (EACA)  u Europi, Srednjeg Istoka i Africi, uključivo HURA-u, imali su priliku steći European Advertising Certificate (EAC), temeljnu kvalifikaciju za ambiciozne nove početnike s do dvije godine iskustva u industriji.

Mladi profesionalci iz 30 država dovršili su online nastavni program u trajanju od 20 do 30 sati koji im je omogućio detaljno razumijevanje oglašavačke industrije i njezinih procesa. Program je popraćen trosatnim pisanim ispitom, organiziranim od strane EACA-e u suradnji sa svojim članicama. Ispit u Zagrebu se istovremeno održavao na isti dan, 10. travnja, simultano diljem Europe, Srednjeg Istoka i Afrike.

U skladu s europskim prosjekom po zemljama, program je pohađalo gotovo 15 polaznika iz Hrvatske od kojih je troje pristupilo ispitu za certificiranje.

 „Zadovoljstvo mi je vidjeti da su novi početnici spremni suočiti s izazovima te imaju golem interes za osposobljavanje. EAC certifikat je na dobrom putu da postane mjerilo kvalifikacije mladih profesionalac u industriji.“, naglasio je Dominic Lyle, generalni direktor EACA-e.

Detaljnije o EAC-u

Europski oglašivački certifikat (EAC), jedini je europski certificirani program stručnog usavršavanja mladih profesionalaca iz oglašivačkih agencija u Hrvatskoj. Ovaj jedinstveni program dostupan je članovima Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) koja provođenjem ovog programa želi utjecati na podizanje razine stručnosti u agencijama, osiguravanje boljeg tržišnog standarda i napredovanje u mladih kadrova u Hrvatskoj.

Riječ je o jedinom programu za marketinško strukovno certificiranje u Hrvatskoj koji je priznat kao relevantno sredstvo vrednovanja u cijeloj Europi.

Kroz EAC program polaznici stječu teoretska i praktična znanja vezana uz tržišne komunikacije koja će moći primijeniti u svom svakodnevnom radu. Program je osmišljen u skladu s trendovima modernog obrazovanja, stoga se pohađa online i to potpuno besplatno, kako bi bio dostupniji što većem broju osoba. Uključuje e-nastavu, video poduke, kvizove znanja, diskusije i zadatke. Obuhvaća šest različitih tematskih modula: oglašavanje i komunikacija u kontekstu, upoznavanje klijentovog poslovanja, klijentov kreativni i medijski brief, kreativnost i kreativni razvoj, razumijevanje medijskih kanala te realizacija kreativnih ideja. Polaznici koji uspješno završe EAC program, stječu EAC certifikat koji je priznat i odobren kao relevantno sredstvo vrednovanja u cijeloj Europi.