Održana HOWtoWOW radionica o zvučnom brendingu
Predzadnja ovosezonska HOWtoWOW radionica održana 5. veljače, uz jedinstven pristup predavača (bez klasičnog izlaganja i prolaženja prezentacije) uz mnoštvo živih primjera i zadataka kojima je dočarana snaga zvuka u prenošenju reklamne, ali i poruka općenito, još će dugo odzvanjati u rezonantnim kutijama polaznika radionice.
Predzadnja ovosezonska HOWtoWOW radionica održana 5. veljače, uz jedinstven pristup predavača (bez klasičnog izlaganja i prolaženja prezentacije) uz mnoštvo živih primjera i zadataka kojima je dočarana snaga zvuka u prenošenju reklamne, ali i poruka općenito, još će dugo odzvanjati u rezonantnim kutijama polaznika radionice.
Navođeni šarmantnim i umješnim Diarmidom Moncriefom, imali su priliku u grupama osmisliti radijsku reklamu koristeći zvučne elemente na koje im je bilo ukazano; glas, glazbu i efekte, zatim prezentirati svoje ideje, putem internetske video veze brifirati stručnjaka koji će na reklami raditi i, nakon snimanja voice overa, sve zajedno oblikovati. Stupanj interaktivnosti i praktičnog rada svakako je dosegao najviše amplitude, stoga ne čudi oduševljenje polaznika koje se odrazilo i na rezultate upitnika zadovoljstva:
• Predavač: 4,95
• Prezentacija: 4,80
• Sveukupna ocjena radionice: 4,90
• Preporuka sudionika: 100%
U čemu je moć radija kao medija? Zvukovi prenose emocije, a, pogodite što? Svi imaju gladna srca.
Ako vas zanima kako je bilo, pogledajte fotogaleriju.