Održana treća radionica HOWtoWOW akademije o medijskom planiranju

5. studenog održana je treća po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu medijskog planiranja.

5. studenog održana je treća po redu radionica HOWtoWOW akademije na temu medijskog planiranja. Radionicu je održala Rajna Cuculić, članica Uprave HURA-e za medije koja je svoju karijeru započela u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen i nastavila ju u MediaComu gdje je radila s najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima. Svoje bogato iskustvo i znanje podijelila je s polaznicima akademije pa je održana radionica pokrila sva područja potrebna za izradu i izvedbu medijskog plana od primjera, smjernica, teorije i drugoga, sve u cilju detaljnog prikaza funkcioniranja stvarnog radnog procesa.

Radionica je ocijenjena izvrsnom od strane sudionika koji su predavačicu posebno pohvalili a segmente radionice ocijenili sljedećim ocjenama:

  • Predavač: 4,72
  • Prezentacija: 4,38
  • Sveukupna ocjena radionice: 4,52

Pri tom, 100 % prisutnih sudionika radionicu bi preporučilo kolegama pa i vas stoga pozivamo da nam se pridružite na idućim radionicama od kojih je prva sljedeća na temu Brending arhitekture i strategije Andya Milligana, svjetski priznatog stručnjaka za brending. Više informacija o toj radionici saznajte OVDJE.

A kako je bilo na radionici pogledajte na fotogaleriji objavljenoj na facebooku kojoj možete pristupiti OVDJE, ili pregledajte održanu prezentaciju OVDJE.